آمریکا هم حریف ایران نشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، از ساعت 19:30 امشب (جمعه) به مصاف تیم آمریکا رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر 2 تیم ملی کشورمان به پایان رسید. در این مسابقه تیم ایران با ترکیب صمیمی، حسن‌زاده‌، جاوید، محمد شجری و

کد خبر : 105744
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۲۸
آمریکا هم حریف ایران نشد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، از ساعت 19:30 امشب (جمعه) به مصاف تیم آمریکا رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر 2 تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در این مسابقه تیم ایران با ترکیب صمیمی، حسن‌زاده‌، جاوید، محمد شجری و مسلم اولادقباد بازی را شروع کرد اما خیلی زود و در دقیقه 2 بازی، علیرضا صمیمی روی یک اشتباه و به دلیل مهار توپ خارج از محوطه جریمه از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و پس از این اتفاق باقر محمدی جایگزین این دروازه‌بان شد.

پس از اخراج صمیمی و در زمانی که ایران 4 نفره به بازی خود ادامه می‌داد، آمریکا در عین ناباوری گل اول بازی را به ثمر رساند اما در ادامه فرهاد توکلی، مهدی جاوید و اسماعیل‌پور سه گل برای تیم ایران به ثمر رساندند تا نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان برسد.

در نیمه دوم و در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم ایران بود، ملی‌پوشان کشورمان با بی‌دقتی نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و در این شرایط بازهم تیم آمریکا از تعلل بازیکنان ایران استفاده کرد و گل دوم خود را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل برسد. این پایان کار نبود و در ادامه تیم آمریکا به پاورپلی روی آورد که در این شرایط سعید احمد عباسی توانست با توپ‌ربایی گل چهارم را برای کشورمان به ثمر برساند.

تیم ایران که در دیدار نخست خود نیز با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست داده بود، با پیروزی در این مسابقه 6 امتیازی شد و صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کرد. شاگردان ناظم‌الشریعه در دیدار سوم خود در گروه F روز دوشنبه به مصاف آرژانتین خواهند رفت..

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.