آمریکا در فکر یافتن منشاء کرونا، چین به دنبال تسخیر فضا

[ad_1] «فایننشال تایمز»، روزنامه انگلیسی نوشته است که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، دستور تحقیق درباره منشا پیدایی ویروس کرونا را داده است. می‌گویند وقتی منشاء ویروس ناشناخته مانده است، چگونه می‌توان از بروز یک شیوع دیگر با خبر شد. آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور

کد خبر : 60156
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
آمریکا در فکر یافتن منشاء کرونا، چین به دنبال تسخیر فضا

[ad_1]

«فایننشال تایمز»، روزنامه انگلیسی نوشته است که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، دستور تحقیق درباره منشا پیدایی ویروس کرونا را داده است. می‌گویند وقتی منشاء ویروس ناشناخته مانده است، چگونه می‌توان از بروز یک شیوع دیگر با خبر شد.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل‌های رسانه‌های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می‌کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

به گزارش ایسنا، برخی اخبار امروز (۸ خردادماه) روزنامه‌های جهان به شرح زیر است:

_ «لوموند» نوشته است: رئیس جمهوری بلاروس درباره نشاندن هواپیمای روزنامه‌نگار معترض بر زمین و اعتراض غرب در این باره می‌گوید: غرب، جنگ نوین و تازه چندمنظوره را آغاز کرده است. این، اقدامی تحریک‌آمیز علیه بلاروس است. الکساندر لوکاشنکو می‌گوید اقدام بلاروس، قانونی بود. وی می‌گوید دستگیری «رومن پروتاسوویچ» اقدامی علیه تروریسم بود. اتهام‌های آمریکا و اروپا علیه بلاروس، اقدام آشنایی است. یک جت جنگنده، هواپیمای روزنامه‌نگار را بر زمین نشاند. حالا غرب ۲۷ حریم  را علیه بلاروس اعمال کرد. 

_ «فایننشال تایمز» نوشته است: جو بایدن به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، دستور تحقیق درباره منشاء پیدایی ویروس کرونا را داده است. می‌گویند وقتی منشا ویروس ناشناخته مانده است، چگونه می‌توان از بروز یک شیوع دیگر با خبر شد. می‌گویند بررسی مشترک سازمان بهداشت جهانی و چین درباره منشا ویروس، بسیاری ابهام‌ها به جا گذاشت. این دستور و آغاز تحقیق البته سبب افزایش تنش بیشتر میان آمریکا و چین خواهد شد. تنشی که از دوران دونالد ترامپ، آغاز شده است.

_«گاردین» نوشته است: ایرلند، ضمیمه کردن خاک فلسطین به اسرائیل را محکوم کرد. سیمون کاونی، وزیر خارجه ایرلند پشتیبانی پارلمان از فلسطینیان را ستود. او برخورد با فلسطینیان را ناعادلانه خواند.

_«کوریه ره دلا سرا»، روزنامه ایتالیایی نیز از سوی دیگر سقوط تله‌کابین در ایتالیا را حاصل بی‌تدبیری سه تن عنوان و آنها را متهم کرده است. این روزنامه نوشته است: می‌گویند ترمزهای اضطراری را با بی‌مبالاتی از کار انداخته بودند. ۱۴ تن بر اثر این حادثه در شمال ایتالیا، کشته شدند.

* از حاشیه خبرها:

«ال پائیس»، نشریه اسپانیایی نوشته است: طرح‌های چین برای تسخیر فضا، بلند پروازانه هستند. تسخیر مریخ و استقرار یک ایستگاه فضایی و فرود انسان بر ماه. در سال ۲۰۱۹، چین نخستین کشوری شد، که کاوشگر خود را بر سطح پنهان و تاریک ماه فرود آورد. در زمستان گذشته، سفینه چینی تکه‌هایی از سنگ‌های ماه را با خود به زمین آورد. از دهه هفتاد میلادی تا به امروز، چنین محموله‌ای راهی زمین نشده است. اگر چه ناسا امیدوار است، «پرزورنس»، تکه سنگ‌هایی از سیاره سرخ را به زمین بیاورد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.