آمریکا خواستار کانال مستقیم بیشتری به وزارت دفاع روسیه در مورد اوکراین است

[ad_1] (رویترز) – سفیر آمریکا در مسکو گفت، واشنگتن مایل است کانال ارتباطی مستقیم تری با وزارت دفاع روسیه برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در درگیری در اوکراین داشته باشد. جان سالیوان به خبرگزاری مستقل نووایا گازتا گفت که خط تلفن اضطراری بین واشنگتن و مسکو که در جنگ سرد برای جلوگیری از

کد خبر : 183041
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۱۹
آمریکا خواستار کانال مستقیم بیشتری به وزارت دفاع روسیه در مورد اوکراین است

[ad_1]

(رویترز) – سفیر آمریکا در مسکو گفت، واشنگتن مایل است کانال ارتباطی مستقیم تری با وزارت دفاع روسیه برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در درگیری در اوکراین داشته باشد.

جان سالیوان به خبرگزاری مستقل نووایا گازتا گفت که خط تلفن اضطراری بین واشنگتن و مسکو که در جنگ سرد برای جلوگیری از یک درگیری تصادفی هسته ای ایجاد شده بود، هنوز وجود دارد.

بر اساس متن روسی نوایا گازتا از سخنان خود که روز پنجشنبه منتشر شد، وی افزود: «اما امیدواریم که ما یک خط مستقیم برای تعامل مستقیم بیشتر در مورد مسائل مربوط به اوکراین به ویژه با رهبری وزارت دفاع داشته باشیم».

ما در حال کار روی این موضوع هستیم و در واقع، قبلاً سابقه ای برای چنین تعاملی وجود داشته است – این یک کانال ارتباطی است که توسط نظامیان کشورهای ما برای جلوگیری از موقعیت های درگیری در سوریه استفاده می شود.

سالیوان ادعاهای مکرر مسکو مبنی بر اینکه واشنگتن از اوکراین به عنوان یک اهرم راهبردی برای تضعیف روسیه استفاده می کند را رد کرد، روسیه که یک ماه پیش نیروهای خود را به همسایه خود فرستاد و در میان دیگر توجیهات ادعا کرد که اوکراین یک تهدید امنیتی است.

وی گفت: رئیس جمهور (اوکراین) (ولودیمیر) زلنسکی در تمام این مدت وحشتناک کشور را رهبری کرده است و این به دولت و مردم کشورش بستگی دارد که تصمیم بگیرند به چه چیزی نیاز دارند.

گاهی اوقات متقاعد کردن طرفین در روسیه که اوکراین یک کشور مستقل با یک دولت منتخب دموکراتیک است که خودش تصمیم می‌گیرد که اوکراین به چه چیزی نیاز دارد، دشوار باشد.»

سالیوان گفت که ایالات متحده تمایلی به قطع روابط با روسیه یا بستن سفارت خود در مسکو ندارد.

وی گفت: برای دهه ها، استراتژی بلندمدت ایالات متحده در قبال روسیه پذیرش آن در جامعه کشورهای جهان، در سیستم روابط تجاری ما بود.

در نهایت، روس ها و آمریکایی ها روابط عادی خود را از سر خواهند گرفت. شاید امسال نه، شاید سال آینده، اما این اتفاق خواهد افتاد.»

(نوشته کوین لیفی؛ ویرایش توسط اندرو هیونز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.