آمریکا تحریم های جدیدی را علیه میلیاردر روسی خانواده سخنگوی پوتین اعمال کرد

[ad_1] واشنگتن (رویترز) – ایالات متحده روز جمعه تحریم‌هایی را علیه ویکتور وکسلبرگ، میلیاردر روسی، سه عضو خانواده سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور و قانونگذاران در جدیدترین مجازات برای حمله روسیه به اوکراین اعمال کرد. روسیه از زمان آغاز تهاجم خود در 24 فوریه، بزرگترین حمله به یک کشور اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم، با

کد خبر : 177701
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
آمریکا تحریم های جدیدی را علیه میلیاردر روسی خانواده سخنگوی پوتین اعمال کرد

[ad_1]

واشنگتن (رویترز) – ایالات متحده روز جمعه تحریم‌هایی را علیه ویکتور وکسلبرگ، میلیاردر روسی، سه عضو خانواده سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور و قانونگذاران در جدیدترین مجازات برای حمله روسیه به اوکراین اعمال کرد.

روسیه از زمان آغاز تهاجم خود در 24 فوریه، بزرگترین حمله به یک کشور اروپایی از زمان جنگ جهانی دوم، با اقدامات متعددی روبرو شده است. وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، افرادی که تحت تحریم های روز جمعه قرار گرفته اند شامل 10 نفر از اعضای هیئت مدیره بانک VTB، دومین وام دهنده بزرگ روسیه، و 12 نماینده دوما، مجلس سفلی روسیه است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا گفت: «وزارت خزانه داری همچنان مقامات روسیه را به دلیل فعال کردن جنگ غیرقابل توجیه و تحریک نشده پوتین متهم می کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی پوتین در 3 مارس مورد هدف قرار گرفت. اقدامات روز جمعه شامل همسر و دو فرزند بزرگسال وی نیز می شود. وزارت خزانه داری در یک بیانیه خبری گفت که آنها “سبک زندگی مجللی را دنبال می کنند که با حقوق کارمند دولتی پسکوف همخوانی ندارد”.

کرملین بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

وزارت امور خارجه گفت که چهار عضو هیئت مدیره Novikombank، از جمله رئیس النا جورجیوا، و مدیریت ABR و چهار نفر از اعضای هیئت مدیره آن، از جمله رئیس بانک Rossiya، دیمیتری لبدف و معاون فرماندار سنت پترزبورگ، ولادیمیر کنیاگینین، نیز مورد تحریم قرار گرفتند.

در اواسط فوریه، مجلس سفلی روسیه به درخواست پوتین برای به رسمیت شناختن دو منطقه جداشده تحت حمایت روسیه در شرق اوکراین رای داد.

یازده عضو و ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس، روز جمعه به فهرست تحریم‌ها اضافه شدند.

وزارت خزانه‌داری گفت: «تعیین‌های امروزی بیشتر مستلزم پاسخگویی به آن دسته از بازیگرانی است که مستقیماً مسئول به رسمیت شناختن غیرقانونی و غیرقانونی روسیه … و تسهیل بهانه ساختگی مورد استفاده پوتین برای توجیه جنگ غیرقانونی علیه اوکراین هستند».

ولودین در توجیه این اقدام در آن زمان گفت: «کیف توافقات مینسک را رعایت نمی کند. شهروندان و هموطنان ما که در دونباس زندگی می کنند به کمک و حمایت ما نیاز دارند. توافق‌نامه‌های مینسک دو توافقنامه است که در سال‌های 2014 و 2015 به امید پایان دادن به خشونت‌ها بین جدایی‌طلبان طرفدار روسیه در شرق اوکراین و دولت کیف امضا شد.

روسیه اقدامات خود در اوکراین را «عملیات ویژه» می‌نامد که می‌گوید برای اشغال سرزمینی طراحی نشده است، بلکه برای از بین بردن قابلیت‌های نظامی همسایه جنوبی‌اش و تسخیر آنچه که به‌عنوان ملی‌گرایان خطرناک می‌داند، طراحی شده است.

(گزارش توسط دافنه پسالداکیس و کانیشکا سینگ؛ نوشتن توسط کاستاس پیتاس؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس، ویل دانهام و مارگریتا چوی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.