آمار سفرهای نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از ثبت بیش از ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شب اقامت در نوروز خبر داد و مازندران، خراسان رضوی، گیلان، هرمزگان، فارس، اصفهان، بوشهر، یزد، خوزستان و تهران را پرسفرترین استان‌ها در تعطیلات نوروز امسال معرفی کرد. به گزارش ایسنا، سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در نشست خبری

کد خبر : 187847
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
آمار سفرهای نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد


دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از ثبت بیش از ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شب اقامت در نوروز خبر داد و مازندران، خراسان رضوی، گیلان، هرمزگان، فارس، اصفهان، بوشهر، یزد، خوزستان و تهران را پرسفرترین استان‌ها در تعطیلات نوروز امسال معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در نشست خبری عملکرد ستاد مرکزی هماهنگی که با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی، معاون وزارت کشور، رییس سازمان اورژانس، پلیس راهور ناجا و جمعیت هلال‌احمر برگزار شد، اعلام کرد: مجموع آمار اقامت شبانه مسافران نوروز از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین‌ماه در اقامتگاه‌های رسمی، ۵۰ میلیون و۶۳۳ هزار و ۲۹۶ نفر شب بوده است.

به گفته او، مازندران، خراسان رضوی، گیلان، هرمزگان، فارس، اصفهان، بوشهر، یزد، خوزستان و تهران بیشترین اقامت را در نوروز داشتند و برای نخستین‌بار  تهران در بین ۱۰ استان پرسفر قرار گرفته است.

فاطمی افزود: استان‌های بوشهر، هرمزگان، گیلان، لرستان، تهران و البرز نوروز امسال در قیاس با تعطیلات نوروز سال‌های ۹۸ و ۹۷ با رشد اقامت مواجه شده‌اند.

او با اشاره به پیش‌بینی سونامی سفر از ماه‌ها پیش و برنامه‌ریزی این ستاد از آبان‌ماه، گزارشی از اقدامات انجام‌شده  ارائه کرد و یادآور شد: در دو سال کرونا بخش عمده تأسیسات گردشگری با مشکلات زیادی مواجه شده و برخی از چرخه خدمات خارج شده بودند و اولویت رسیدگی و ساماندهی این زیرساخت‌ها بود.

ادامه دارد…



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.