آمار تماشای فیلم Mortal Kombat آن را پرطرفدارتر از مبارزه غول‌ها نشان می‌دهد!

هنگامی که اولین فیلم از بازی‌های Mortal Kombat در سال ۱۹۹۵ اکران شد، طرفداران بسیار از دیدن آن رضایت داشته و به نحوی معتقد بودند که جریان مبارزات مورتال کامبت و قهرمانان زمین به بهترین شکل ممکن روی پرده سینما نمایش داده شده است. این فیلم همچنین از دید منتقدین نیز یک کار مثبت محسوب

کد خبر : 49666
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
آمار تماشای فیلم Mortal Kombat آن را پرطرفدارتر از مبارزه غول‌ها نشان می‌دهد!


هنگامی که اولین فیلم از بازی‌های Mortal Kombat در سال ۱۹۹۵ اکران شد، طرفداران بسیار از دیدن آن رضایت داشته و به نحوی معتقد بودند که جریان مبارزات مورتال کامبت و قهرمانان زمین به بهترین شکل ممکن روی پرده سینما نمایش داده شده است. این فیلم همچنین از دید منتقدین نیز یک کار مثبت محسوب می‌شد که انتظارات را برآورده کرده بود.

با این حال در سال ۱۹۹۸ در یک تلاش کاملا اشتباه، سازندگان تصمیم گرفتند تا دنباله این فیلم را بسازند؛ کاری که در همان سال با عنوان Anhilation اکران شد و هرگز کیفیت فیلم اول را نداشت. شاید دلیل این شکست و افتضاح بودن فیلم، نزدیک کردن بیش از حد دنیای بازی با سینما، عملا بدون در نظر گرفتن جزئیات بوده باشد. با این وجود، همین شکست باعث شد تا سه‌گانه Mortal Kombat هرگز ساخته نشود و تا سال ۲۰۱۱ این سری از سینما دور بماند.

لازم به ذکر است که تلاش‌ها در سال ۲۰۱۱ نیز هرگز ثمر بخش نبودند و عملا بعد از حدود ۲۰ سال، شاهد یک فیلم جدید از Mortal Kombat هستیم! اما این فیلم هم نقص‌های بسیاری دارد که به دلیل ندیدن قهرمانان زمین در یک اثر سینمایی برای مدتی طولانی، چندان هم دیده نمی‌شوند. حداقل آمار تماشای فیلم جدید Mortal Kombat این گفته را اثبات می‌کنند.

در لیست جدیدی که پیج برنامه Samba TV برای دنبال کردن تعداد بیننده‌های یک فیلم در شبکه‌های استریم منتشر کرده، در HBO Max نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder) لیگ عدالت ۱.۸ میلیون بازدید را دریافت کرده و در جایگاه چهارم ایستاده است‌. مقام سوم متعلق به فیلم Wonder Woman 84 با ۲.۲ میلیون بازدید بوده و Gozilla vs. Kong نیز با ۳.۶ میلیون بازدید دومین اثر خواهد بود. این در حالی است که آمار تماشای فیلم Mortal Kombat حدود ۲۰۰ هزار نفر بیشتر بوده و با ۳.۸ میلیون نفر بیننده در چهار روز اول، به پربازدیدترین اثر سینمایی این سرویس تبدیل شده است.

این اثر در واقع اولین فیلم از کمپانی برادران وارنر بود که به صورت همزمان در سینما و سرویس استریم HBO Max اکران شد. با این وجود در حال حاضر حتی با وجود واکسن نیز بسیاری از سینماها تعطیل هستند و به همین روال، بینندگان شبکه‌های استریم می‌توانند محبوبیت کار را نشان دهند. با این وجود جالب است بدانید که فروش Mortal Kombat برخلاف بودجه ۵۵ میلیون دلاری برای ساخت، در حال حاضر تنها ۵۱ میلیون دلار را به دست سازندگان رسانده است که عملا یک کار منفی خوانده می‌شود. اما با باز شدن سینماهای بیشتر در سال آینده و اکران فیلم‌ها روی پرده به جای سرویس‌های استریم، ممکن است در آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در عنوان دنباله این فیلم باشیم.

آمار تماشای فیلم Mortal Kombat ثابت می‌کند که این اثر سینمایی تا چه حد مورد قبول طرفداران قرار گرفته و حتی در صورت وجود نقدهای منفی، هنوز هم راه چاره برای ساخت دنباله‌های آن و تبدیل شدن به یک فرنچایز سینمایی وجود دارد. اما آیا سیمون مکوید و سایر سازندگان می‌توانند اینبار نظر منتقدین را هم جلب کرده و روایت بهتری را از جهان مورتال کامبت به نمایش بگذارند؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.