آمار بازدید سریال Loki همچنان از دیگر آثار مارول جلوتر است!

[ad_1] قسمت اول هر سریال نشان می‌دهد که آن مجموعه تا چه حدی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، از طرفی نیز نحوه محاسبه آن بدین شکل انجام می‌شود که یک هفته اول انتشار آن در نظر گرفته خواهد شد تا هرکس که در این هفت روز سریال را از شبکه استریم مورد نظر نگاه

کد خبر : 77765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
آمار بازدید سریال Loki همچنان از دیگر آثار مارول جلوتر است!

[ad_1]

قسمت اول هر سریال نشان می‌دهد که آن مجموعه تا چه حدی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، از طرفی نیز نحوه محاسبه آن بدین شکل انجام می‌شود که یک هفته اول انتشار آن در نظر گرفته خواهد شد تا هرکس که در این هفت روز سریال را از شبکه استریم مورد نظر نگاه کرده، به میزان محبوبیت آن اضافه کند. حال هنگامی که نوبت به آمار بازدید سریال Loki می‌رسد، اعلام شده که طرفداران اولین قسمت آن را تا ۷۳۱ میلیون دقیقه مشاهده کرده‌اند! این در حالی است که دو سریال WandaVision ۴۳۴ میلیون دقیقه و The Falcon And The Winter Soldier حدود ۴۹۵ میلیون دقیقه را به عنوان رکورد ثبت کرده بودند.

با این حساب به نظر می‌رسد که خدای شرارت و مسئله سفرهای زمانی او بیشتر باعث شده‌اند تا طرفداران دنیای سینمایی مارول به سمت تماشای سریال Loki رفته و ببینند که در سال ۲۰۱۲ چه اتفاقی افتاد که لوکی هنوز زنده است! همچنین در نظر داشته باشید که آمار بازدید قسمت اول سریال Loki شدیدا به آمار پربازدیدترین قسمت‌های دو سریال ذکر شده نزدیک است؛ به نحوی که واندا و خانواده‌اش در قسمت آخر سریال WandaVision حدود ۹۲۴ میلیون دقیقه بازدید را به همراه داشته و تمرینات سم ویلسون (Sam Wilson) برای تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا (Captain America) جدید در قسمت یکی مانده به آخر سریال The Falcon And The Winter Soldier نیز حدودا ۸۵۵ میلیون بازدید را ثبت کرده بود.

با این حساب ظاهرا باید منتظر یک رکوردشکنی بسیار بزرگ از قسمت آخر سریال Loki باشیم که در آن، همه چیز برملا می‌شود! چراکه تا قسمت پنجم این سریال هنوز هم مشخص نشد که چه کسی پشت پرده TVA ایستاده و اینکه آیا لوکی‌های داستان می‌توانند زنده بمانند یا اینکه باید به دست تقدیر کشته شوند، یا اینکه آیا اصلا چیزی به اسم تقدیر وجود دارد؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.