آمار بازدید از موزه ملی ایران اعلام شد

موزه ملی که در تعطیلات نوروز به طور کامل باز بود، ۶۷۲۳ بازدیدکننده داشت که ۹ نفر آن‌ها خارجی بودند. به گزارش ایسنا، جبرییل نوکنده،  مدیرکل موزه ملی ایران با اعلام این خبر گفت: بیشترین حضور در این موزه به روز چهارم فروردین با ثبت ۷۴۱ نفر بازدید اختصاص داشته است. موزه ملی طبق آمار دفتر برنامه‌ریزی

کد خبر : 38322
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
آمار بازدید از موزه ملی ایران اعلام شد



موزه ملی که در تعطیلات نوروز به طور کامل باز بود، ۶۷۲۳ بازدیدکننده داشت که ۹ نفر آن‌ها خارجی بودند.

به گزارش ایسنا، جبرییل نوکنده،  مدیرکل موزه ملی ایران با اعلام این خبر گفت: بیشترین حضور در این موزه به روز چهارم فروردین با ثبت ۷۴۱ نفر بازدید اختصاص داشته است.

موزه ملی طبق آمار دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزء ۱۰ اثر تاریخی پربازدید ایران تا پیش از شیوع ویروس کرونا معرفی شده است. این موزه در نوروز سال ۹۹ به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شد و بازدیدی نداشت، اما در نوروز سال ۹۸ طبق اعلام روابط عمومی موزه ملی، ۶۰ هزار و ۵۲۷ نفر از آن بازدید کردند که ۵۷ هزار و ۲۵۱ نفر بازدیدکننده ایرانی و ۳۲۶۶ نفر بازدیدکننده خارجی بودند. درحال حاضر ورود گردشگران خارجی به ایران با توقف صدرو ویزای توریستی به دنبال شیوع ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل موزه ملی ایران نیز گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا در مقایسه با سال‌های قبل شاهد افت کمی بازدیدکنندگان بوده‌ایم. تمام بازدیدها بر اساس نوبت‌های از پیش تعیین‌شده و بر اساس شیوه‌نامه بازدید موزه ملی ایران در زمان بحران شیوع کرونا صورت گرفته ‌است و جا دارد به خاطر همدلی بازدیدکنندگان عزیز در حفظ و صیانت آثار تاریخی و همیاری در کنترل شرایط ویژه‌ای که ویروس کرونا همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داده سپاسگزاری کنیم.

او افزود: کارکنان موزه ملی ایران در بخش‌های مختلف با حضوری مضاعف، مهربان و همتی درخور تقدیر در روزهای تعطیل نوروز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا استقبال شایان و مناسبی از مهمانان نوروزی به عمل آورند و به‌خصوص با توجه به شرایط متاثر از کرونا، فضایی امن و مطمئن را برای بازدید علاقه‌مندان مهیا ساخته و رضایت بیشتر فرهنگ‌دوستان را جلب کنند.

به گفته نوکنده، موزه ملی ایران در کنار بازدیدهای روزانه با تولید محتوای فرهنگی در  صفحات رسمی مجازی نیز فعال بود تا همچون سال گذشته بخشی از محدودیت‌های بازدید موزه ناشی از شیوع کرونا را جبران کند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.