آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس، درآمدهای صعودی و هشرات را نشان می دهد – اخبار استخراج بیت کوین

طبق آمار، 4498 بلاک در 30 روز گذشته استخراج شده است که طی ماه گذشته 28112 بیت کوین جدید ایجاد کرده است. هش‌ریت شبکه بیت‌کوین در 2016 بلاک یا دو هفته گذشته حدود 341 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است. در این ماه، استخرهای ماینینگ Foundry USA و Antpool بر این بسته تسلط داشتند و

کد خبر : 341280
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس، درآمدهای صعودی و هشرات را نشان می دهد – اخبار استخراج بیت کوین


طبق آمار، 4498 بلاک در 30 روز گذشته استخراج شده است که طی ماه گذشته 28112 بیت کوین جدید ایجاد کرده است. هش‌ریت شبکه بیت‌کوین در 2016 بلاک یا دو هفته گذشته حدود 341 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است. در این ماه، استخرهای ماینینگ Foundry USA و Antpool بر این بسته تسلط داشتند و 52.87٪ از هش ریت جهانی در ماه مارس را به خود اختصاص دادند.

درآمد ماینینگ بیت کوین از دسامبر به بعد ماهانه افزایش یافته است

ماینرهای بیت کوین در ماه مارس ماه مناسبی را پشت سر گذاشتند و درآمدی از قبل از ژوئن 2022 مشاهده نشد. در 30 روز گذشته، 4498 بلاک کشف شد و استخراج کنندگان بیت کوین 734.78 میلیون دلار درآمد کسب کردند.

آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس، درآمدهای صعودی و هشرات را نشان می دهد
پنج استخر برتر ماینینگ بر اساس اندازه هش برای ماه مارس.

از این ارزش، 28112 بیت کوین تازه ضرب شده منتشر شد که 712.12 میلیون دلار را به خود اختصاص داد. آمارهای ماه مارس همچنین نشان می دهد که استخراج کنندگان بیت کوین تقریباً 22.66 میلیون دلار از کارمزد تراکنش به دست آورده اند.

آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس، درآمدهای صعودی و هشرات را نشان می دهد
توزیع استخر برای ماه مارس 2023.

مجموع درآمد استخراج بیت کوین مارس 734 میلیون دلار نیز از 627 میلیون دلار فوریه، 601 میلیون دلار در ژانویه و 477 میلیون دلار در دسامبر پیشی گرفت. از 4498 بلاک، بزرگترین استخر ماینینگ بر اساس هش ریت شبکه، Foundry USA، 1468 بلاک یا 9175 بیت کوین جدید کشف کرد.

آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس، درآمدهای صعودی و هشرات را نشان می دهد

درصد هش ریخته گری در ماه مارس حدود 32.64 درصد بود و در زمان چاپ، استخر 105 EH/s قدرت هش دارد. Antpool در ماه مارس 910 بلاک پیدا کرد که 5687.50 BTC تولید کردند.

آمار استخراج بیت کوین در ماه مارس، درآمدهای صعودی و هشرات را نشان می دهد

F2Pool، Binance Pool، Viabtc، BTC.com، Luxor و Braiins Pool پس از Foundry و Antpool قرار دارند. هفته گذشته، نرخ هش بیت کوین به محدوده 400 EH/s رسید و در 25 مارس 2023، به بالاترین حد خود یعنی 414.34 EH/s رسید.

با هش بسیار بالا و فواصل بلاک کمتر از میانگین ده دقیقه ای، انتظار می رود تغییر سختی بعدی در 6 آوریل 2023 رخ دهد. در حال حاضر، برآورد تغییر دشواری تقریباً بین 1.20٪ تا 1.38٪ بیشتر از سختی فعلی است. 46.84 تریلیون

سه سال پیش، نرخ هش بیت کوین از محدوده 100 EH/s فراتر رفت و امروز 240 درصد بیشتر از آن دوره است. در آن زمان در آوریل 2020، کل درآمد استخراج شده توسط ماینرهای بیت کوین 412.42 میلیون دلار بود که هزینه تراکنش ها 6.07 میلیون دلار از کل آن بود.

برچسب ها در این داستان

Antpool، آوریل 2020، ماینرهای ASIC، Binance Pool، بیت کوین، استخراج بیت کوین، بلاک چین، فناوری بلاک چین، بیت کوین، استخراج بیت کوین، اقتصاد کریپتو، سرمایه گذاران رمزنگاری، بازار کریپتو، استخراج کریپتو، درآمد استخراج کریپتو، ارزهای دیجیتال، صنعت ارزهای دیجیتال، رمزارزها اخبار ارزهای دیجیتال، تجارت ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکز، تغییر دشواری، دارایی های دیجیتال، ارز دیجیتال، F2Pool، امور مالی، سیستم مالی، ریخته گری ایالات متحده، سرمایه گذاری، استخراج، استخرهای استخراج، نرخ هش شبکه، درآمد، فناوری، هزینه تراکنش

با توجه به روند فعلی درآمد و هش، فکر می‌کنید آینده ماینینگ بیت کوین چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.