آمادگی استان سمنان برای میزبانی از مسافران و زائران در ایام فاطمیه

[ad_1] ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و زائران در این استان خبر داد. امیر کرم‌زاده در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام فاطمیه که روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۱ آذر ماه) برگزار شد، گفت: با اقدامات

کد خبر : 442613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
آمادگی استان سمنان برای میزبانی از مسافران و زائران در ایام فاطمیه

[ad_1]

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و زائران در این استان خبر داد.

امیر کرم‌زاده در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان ویژه ایام فاطمیه که روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۱ آذر ماه) برگزار شد، گفت: با اقدامات و نظارت‌های انجام‌شده، زمینه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائرانی که در ایام فاطمیه به مشهد سفر می‌کنند، فراهم‌ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران در استان سمنان، اقداماتی شامل ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، نظارت و بررسی از جایگاه‌های خدماتی و رفاهی، رستوران‌های بین‌ راهی و … انجام‌ شده است.

کرم‌زاده گفت: با توجه به شروع مسافرت‌ها در ایام فاطمیه، نظارت بر تأسیسات گردشگری، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌ راهی و … توسط دستگاه‌های ذی‌ربط با تأکید بر رعایت نرخ‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تا خروج آخرین مسافر از استان به‌طور مستمر انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.

او با تأکید بر اینکه بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) است و باید تلاش شود تا مدت‌ ماندگاری مسافران افزایش یابد، افزود: برای پذیرش مسافران و زائران و ارائه خدمات با کیفیت بالا، تأسیسات گردشگری، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی در آمادگی کامل هستند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز از تشویق واحدهایی که خدمات‌رسانی مطلوب دارند و پلمب واحدهای متخلف خبر داد و گفت: نظارت و بازدید میدانی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری اهمیت زیادی در ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مسافران و زائران دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان است، ادامه داد: اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان در خدمات‌رسانی به مسافران و زائران قابل‌ تقدیر است.

هاشمی بر لزوم حل مشکل نقاط حادثه‌خیز و افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان تأکید کرد و گفت: برای کاهش تصادف‌های جاده‌ای در محورهای مواصلاتی، اقدامات لازم انجام شود.

او با اشاره به سرمای هوا، اظهار کرد: استان سمنان در طول سال میزبان زائرانی از کشور عراق است و باید دهیاری‌ها برای اسکان و رفاه حال زائران در مساجد اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.