آماده‌باش ماینرهای بیت کوین برای هاوینگ ۲۰۲۴؛ شرکت‌های کوچک بلعیده می‌شوند!

[ad_1] خرید تجهیزات جدید قدرت محاسباتی بیشتری را به شبکه بیت کوین اضافه می‌کند و رقابت شرکت‌های کوچک‌تر را دشوارتر می‌سازد. سال گذشته Iris Energy، Stronghold Digital و Argo Blockchain مجبور شدند عملیات خود را تغییر دهند تا پس از توقف سودآوری در بازار نزولی، همچنان در بازار باقی بمانند. استخراج‌کنندگان بزرگ‌تر نیز برای خرید

کد خبر : 442287
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
آماده‌باش ماینرهای بیت کوین برای هاوینگ ۲۰۲۴؛ شرکت‌های کوچک بلعیده می‌شوند!

[ad_1]

خرید تجهیزات جدید قدرت محاسباتی بیشتری را به شبکه بیت کوین اضافه می‌کند و رقابت شرکت‌های کوچک‌تر را دشوارتر می‌سازد. سال گذشته Iris Energy، Stronghold Digital و Argo Blockchain مجبور شدند عملیات خود را تغییر دهند تا پس از توقف سودآوری در بازار نزولی، همچنان در بازار باقی بمانند. استخراج‌کنندگان بزرگ‌تر نیز برای خرید رقبای کوچک‌تری که ممکن است سرمایه کافی برای زنده ماندن در هاوینگ بعدی را نداشته باشند، پول نقد جمع می‌کنند. برای مثال، Marathon Digital حدود ۷۰۰ میلیون دلار برای خرید نگه می‌دارد.
رویداد هاوینگ، هر چهار سال یک بار، نرخ استخراج بیت‌کوین‌های جدید را کاهش می‌دهد و باعث افزایش ارزش آن می‌گردد. نصف شدن‌های قبلی برای این دارایی منشأ یک روند صعودی بوده و باعث رشد قیمت آن شده است.

از طرف دیگر، هیجان تصویب چندین صندوق قابل معامله در بورس اسپات (ETF) بیت کوین نیز اخیراً باعث افزایش قیمت بیت کوین به بیش از ۴۴۰۰۰ دلار شده است. گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه متقاضیان ETF در حال مذاکره پیشرفته با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هستند. برخی این اتفاق را نشانه‌ای قوی از تأیید قریب‌الوقوع ETF اسپات بیت کوین می‌دانند.
با توجه به این دو رویداد قریب‌الوقوع، تعدادی از مدیران کریپتو بر این باورند که قیمت بیت کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد. مایکل سیلور، رئیس MicroStrategy و یک ماکسیمالیست بیت کوین، در نوامبر گفت که قیمت بیت کوین ممکن است تا ۱۰ برابر افزایش یابد. او اخیراً گفته است:

یک روز، همه ما به خرید بیت کوین پنج‌رقمی افتخار خواهیم کرد.

آدام بک، مدیرعامل ارائه‌دهنده زیرساخت‌های استخراج Blockstream هم پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین قبل از هاوینگ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. کتی وود، مدیرعامل و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری ARK Invest، نیز گفته که بیت کوین را “پرواز به سوی ایمنی” می‌داند؛ زیرا بیت کوین هیچ ریسکی ندارد. ARK Invest پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به ۱.۲۵ میلیون دلار برسد.

۲۲۰

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.