آل‌کثیر؛ مرد روزهای سخت! – خبرآنلاین

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی آل کثیر مهاجم حال حاضر تیم پرسپولیس تهران، دیروز (چهارشنبه) در اولین بازی پس از بازگشت به این تیم در مقابل تراکتور تبریز موفق به گلزنی شد. این اولین باری نیست که آل کثیر با پیراهن این تیم در یک بازی بزرگ موفق به گلزنی می شود، شاید خیلی

کد خبر : 468428
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۳۱
آل‌کثیر؛ مرد روزهای سخت! – خبرآنلاین

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی آل کثیر مهاجم حال حاضر تیم پرسپولیس تهران، دیروز (چهارشنبه) در اولین بازی پس از بازگشت به این تیم در مقابل تراکتور تبریز موفق به گلزنی شد.

این اولین باری نیست که آل کثیر با پیراهن این تیم در یک بازی بزرگ موفق به گلزنی می شود، شاید خیلی ها آل کثیر را با گل های او به تیم های بزرگی همچون پاختاکور یا گل حساس و سرنوشت ساز او در دربی پارسال و یا گل های او در لیگ بیستم به تیم های بزرگی همچون سپاهان یا استقلال به یاد آورند.

مرد روز های سخت

آل کثیر، مردی که در فوتبال فراز و نشیب های بسیاری داشته، امروز در اولین بازی خود پس از بازگشت به این تیم پایش به گلزنی باز شد که این چنین مواردی برای آل کثیر خیلی هم بی سابقه نیست! تاریخچه فراز و نشیب آل کثیر به اینجا ختم نمی شود؛ مهاجم پرسپولیسی ها پس از بازگشت از محرومیت شش ماهه خود به دلیل خوشحالی جنجالی اش در مقابل پاختاکور، موفق به گلزنی شد و مجدد خودش را به همه ثابت کرد، حتی پس از گذراندن مصدومیت طولانی اش به دلیل پاره شدن رباط صلیبی اش مجدد به پرسپولیس برگشت و در آن دربی حساس آن گل حساس و پیروزی بخش را در مقابل استقلال به ثمر رساند.

بازگشت مجدد به خانه

شاید یکی از بزرگترین اشتباهات عیسی، رفتن به یک باشگاه دیگر بود، فرقی ندارد کجا چون پرسپولیس برای عیسی حکم خانه را دارد. اما داستان آل کثیر اینجا تمام نمی شود، پس از طی کردن حواشی در سپاهان، آل کثیر مجدد به پرسپولیس برگشت و شگرد همیشگی خودش را پیاده کرد؛ گل زدن در اولین بازی.

آل کثیر در نیم‌فصل اول روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرد؛ او ابتدای فصل به دلیل مشکلات مربوط به سقف بودجه چند هفته ای را بیرون نشست و در اولین بازی پس از ثبت قراردادش 2 گل به ثمر رساند. با این حال ترافیک خط حمله سپاهان به عیسی اجازه نداد حضور مداومی در ترکیب داشته باشد و در نهایت با قرار گرفتن در لیست مازاد ژوزه مورایس از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد. آل کثیر در شرایطی که تا آستانه حضور در فولاد هم رفته بود، در چرحشی ناگهانی به پرسپولیس بازگشت. بازگشت او با توجه به جدایی اش در ابتدای لیگ با استقبال ویژه ای همراه نشد اما شماره 72 پرسپولیس در نخستین بازی اش گل زد و با ادامه این روند می توانند خاطره تلخ ابتدای فصل را پاک کند.

258258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.