آلمان می‌گوید زمان تنظیم جدی جهانی رمزنگاری – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] ناظر مالی آلمان فراخوانی برای مقررات جهانی صنعت کریپتو در پی فروپاشی FTX صادر کرده است. رئیس آژانس می‌گوید که رویکرد دست‌زدایی اشتباه بود، و اصرار داشت که زمان حمایت از مصرف‌کنندگان فرا رسیده است زیرا این بخش پیوندها را با امور مالی سنتی گسترش می‌دهد. رئیس بافین متقاعد شده است که خود تنظیمی

کد خبر : 293543
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
آلمان می‌گوید زمان تنظیم جدی جهانی رمزنگاری – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

ناظر مالی آلمان فراخوانی برای مقررات جهانی صنعت کریپتو در پی فروپاشی FTX صادر کرده است. رئیس آژانس می‌گوید که رویکرد دست‌زدایی اشتباه بود، و اصرار داشت که زمان حمایت از مصرف‌کنندگان فرا رسیده است زیرا این بخش پیوندها را با امور مالی سنتی گسترش می‌دهد.

رئیس بافین متقاعد شده است که خود تنظیمی برای کریپتو کار نمی کند

مردی که در راس اداره نظارت مالی فدرال آلمان (بافین) قرار دارد، خواستار تنظیم جهانی فضای ارزهای دیجیتال شده است. به گفته مارک برانسون، این امر محافظت بهتری از مصرف کنندگان، جلوگیری از پولشویی و حفظ ثبات مالی را تضمین می کند.

این مدیر اجرایی روز سه‌شنبه به خبرنگاران در فرانکفورت گفت، رویکردی که «فقط به صنعت اجازه می‌دهد به‌عنوان زمین بازی برای بزرگسالان رشد کند» تاکتیک اشتباهی بود، اندکی پس از آن که مقامات آمریکایی سام بنکمن-فرید، موسس صرافی شکست خورده رمزارز FTX را متهم کردند. با کلاهبرداری و جرایم دیگر.

برانسون تاکید کرد: «بهار رمزنگاری» ممکن است به دنبال چیزی باشد که «زمستان ارزهای دیجیتال» بوده است، اما آنچه در پایان ظاهر می‌شود احتمالاً پیوندهای بیشتری با سیستم مالی سنتی دارد و نیاز به مقررات را بیشتر می‌کند. همچنین از وی نقل شده است که:

اکنون زمان تنظیم جدی ارزهای دیجیتال است.

رگولاتور ارشد مالی آلمان توضیح داد که یک راه حل اروپایی به تنهایی کافی نیست، اما آنچه لازم است راه حلی جهانی است. این مقام بافین افزود: مقررات رمزارز تاکنون ضعیف و تکه تکه شده است.

اتحادیه اروپا در حال کار بر روی قانون جدید بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) است و نهادهای اتحادیه اروپا و کشورهای عضو در ژوئیه سال جاری به توافقی بر سر این بسته دست یافته‌اند که انتظار می‌رود در سال 2023 لازم‌الاجرا شود.

هدف اصلی آن ایجاد یک چارچوب نظارتی هماهنگ برای ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط در سطح اتحادیه است. با این حال، حداقل یک سال دیگر طول می کشد تا مفاد آن در سراسر بلوک 27 عضوی اعمال شود و برخی از مقامات، از جمله رئیس بانک مرکزی اروپا، کریستین لاگارد، قبلاً در مورد گسترش دامنه آن یا حتی اتخاذ “MiCA 2” صحبت کرده اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که برانسون قبلاً در مورد ارزهای دیجیتال تردید داشت. در مصاحبه ای که توسط مقام پولی منطقه یورو در ماه نوامبر منتشر شد، آلمانی خاطرنشان کرد که “همه مدل های کسب و کار ارزهای دیجیتال جدی نیستند” و اضافه کرد که “امواج نوآوری، همانطور که می دانیم، فریبکاران و کلاهبرداران را نیز به همراه دارد.”

برچسب ها در این داستان

قدرت، بافین، ورشکستگی، فروپاشی، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، صنعت کریپتو، بخش کریپتو، ارزهای رمزنگاری شده، ارز دیجیتال، اتحادیه اروپا، اروپا، ftx، آلمان، آلمان، MiCA، مقررات، مقررات، تنظیم کننده، ناظر

آیا فکر می کنید صنعت کریپتو احتمالاً با مقررات جهانی مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.