آلت کوین در رشد از بیت کوین پیشی گرفت

[ad_1] تصویر بازار بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.3 درصد دیگر به 20.8 هزار دلار اضافه کرده است که در هفت روز گذشته به 9 درصد رسیده است. اتریوم با نرخ بالاتری در حال رشد است و به 1570 دلار می رسد (+ 5.8٪ در 24 ساعت و 21٪ در 7 روز). در روز

کد خبر : 272862
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
آلت کوین در رشد از بیت کوین پیشی گرفت

[ad_1]

تصویر بازار

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 3.3 درصد دیگر به 20.8 هزار دلار اضافه کرده است که در هفت روز گذشته به 9 درصد رسیده است. اتریوم با نرخ بالاتری در حال رشد است و به 1570 دلار می رسد (+ 5.8٪ در 24 ساعت و 21٪ در 7 روز).

در روز گذشته، آلتکوین های اصلی بین 1.5٪ (DOT) و 21٪ (DOGE) اضافه شدند. بر اساس برآوردهای CoinMarketCap، کل سرمایه ارزهای دیجیتال از مرز 1 تریلیون دلار فراتر رفت که 3.3 درصد در روز افزایش یافت.

دوج کوین دوباره از خرید توییتر توسط ایلان ماسک خرید می کرد که قبلاً گفته بود ممکن است این سکه را برای پرداخت هزینه خدمات شبکه اجتماعی اضافه کند. با این حال، افزایش اخیر بیشتر شبیه یک الگوی “شایعه خرید” است و نمی توان رد کرد که پمپ به زودی به یک زباله تبدیل شود.

پس زمینه خبر

مایک مک‌گلون، استراتژیست صرافی بلومبرگ، مطمئن است که انتقال موفقیت‌آمیز شبکه اتریوم به الگوریتم اجماع Proof-of-Stake، پایه‌ای را برای رشد پایدار در ارز دیجیتال با سرمایه دوم ایجاد کرده است.

اولین ETF معاملات آتی بیت کوین ایالات متحده از ProShares یک سال پس از راه اندازی، رکورد 1.2 میلیارد دلار سرمایه سرمایه گذاران را از دست داد. این بدترین نتیجه اولیه در تاریخ صنعت صندوق های قابل معامله در بورس بود. با وجود این، چندین سرمایه گذار به بیت کوین ایمان دارند – ProShares Bitcoin-ETF در شش ماه گذشته شاهد ورودی خالص 87 میلیون دلاری بوده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، سرمایه اندریسن هوروویتز، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز ارزهای دیجیتال، در نیمه اول سال 40 درصد کاهش یافت.

پارلمان بریتانیا به اصلاح لایحه خدمات مالی و بازارها رای داد تا مقررات ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزارهای مالی الزامی کند.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.