آفرین بر نمکی که از بسیجیان می‌گوید

تسنیم: حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی دیشب در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت با بیان اینکه ولایت فقیه ستون فقرات نظام اسلامی است، گفت: همه‌پرسی در کشور با نظر رهبری یا دو سوم رای نمایندگان است ولی چهار اصل اسلامیت نظام، ولایت فقیه، جمهوریت نظام و مذهب رسمی کشور دائمی بوده و بر اساس

کد خبر : 4275
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
آفرین بر نمکی که از بسیجیان می‌گوید


تسنیم: حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی دیشب در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت با بیان اینکه ولایت فقیه ستون فقرات نظام اسلامی است، گفت: همه‌پرسی در کشور با نظر رهبری یا دو سوم رای نمایندگان است ولی چهار اصل اسلامیت نظام، ولایت فقیه، جمهوریت نظام و مذهب رسمی کشور دائمی بوده و بر اساس قانون قابل تغییر نیست.

وی مردم را پشتوانه ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: مردم برای ارزش‌ها و اسلام انقلاب کردند و در شعارهایشان در انقلاب امام را می‌خواستند و مردم ولایت فقیه را برای رهبری نظام خواستند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هدف فتنه‌گران در فتنه 88 ولایت فقیه بود،گفت: مردم در برابر شعار توهین آمیز به اصل ولایت وارد عرصه شده و فتنه‌گران را شکست دادند، مردم به درستی درک کرده‌اند که اگر مدیریت ولایت فقیه نبود امروز شاهد براندازی بودیم.

خاتمی با اشاره به «شش کودتا، ترورها، فتنه 88 و حوادث مختلف» افزود: اگر تدابیر رهبری نبود در همین ویروس کرونا نیز شاهد مشکلاتی بودیم، مقام معظم رهبری با فراخوان مسئولان شیوه اجرای مبارزه با کرونا را ترسیم کردند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از افتخارات بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا است، تاکید کرد: اجرای موفق این طرح در کشور یک الگوی بزرگ است که زنجیره بیماری کرونا را قطع می‌کند، بسیجیان با کمال احترام منزل به منزل مراجعه کرده و برای نابودی کرونا تلاش می‌کنند که این تلاش‌ها ستودنی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آفرین بر بسیج و آفرین بر وزیر بهداشت که از خدمات بسیجیان می‌گوید افزود: واکسن ایرانی در راه است و چشممان روشن است که واکسن ایرانی کرونا را به جهان صادر کنیم.

خاتمی با بیان اینکه شاکریم که خداوند نعمت ولایت را نصیبمان کرده است، افزود: امام خامنه‌ای محبوب ملت است و در دیدارهای مردمی می‌بینیم که جوانان چه علاقه‌ای به مقام معظم رهبری دارند.

وی با محکوم کردن هتاکی و توهین به جایگاه رهبری توسط برخی نادانان گفت: مقام معظم رهبری امام دل‌هاست و فرزند فاطمه(س) است، چون امام دل‌هاست سربازش حاج قاسم سلیمانی با دل مومنان این چنین کرده است.

عضو مجلس خبرگان با ابراز اینکه مقام معظم رهبری نخستین عزیزی بودند که پیام تسلیت شهادت حاج قاسم را دادند و حرف دلشان را بیان کردند، گفت: حاج قاسم در نجف و کربلا، ایران و شهرهای مختلف محبوب بود و محبوبیتشان برای ولایت‌مداری و سربازی ولایت بود.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.