آغاز پویش سراسری رحمت به یاد جانباختگان کرونا و شهدای سلامت

دبیر پویش سراسری رحمت از آغاز این پویش و قرائت قرآن و ختم صلوات به یاد جانباختگان کرونا و شهدای سلامت تا پنجشنبه آخر سال خبر داد. به گزارش ایسنا، علی حیدری در این باره اظهار کرد: یک سال پس از شیوع ویروس کرونا که جان بیش از ۶۰ هزار نفر از هموطنان عزیز و ده‌ها

کد خبر : 31307
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
آغاز پویش سراسری رحمت به یاد جانباختگان کرونا و شهدای سلامت



دبیر پویش سراسری رحمت از آغاز این پویش و قرائت قرآن و ختم صلوات به یاد جانباختگان کرونا و شهدای سلامت تا پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی حیدری در این باره اظهار کرد: یک سال پس از شیوع ویروس کرونا که جان بیش از ۶۰ هزار نفر از هموطنان عزیز و ده‌ها مدافع سلامت را گرفت، مردم ایران در یک حرکت گسترده فرهنگی و معنوی آیات نورانی قرآن کریم و هزاران شاخه گل صلوات را نثار درگذشتگان کرونا و شهدای مظلوم سلامت می‌کنند.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌ها ازجمله فاصله‌گذاری اجتماعی سبب شد که امکان برگزاری مجالس ترحیم و بزرگداشت برای درگذشتگان کرونا و دیگر کسانی که در طول یک سال گذشته از دنیا رفته‌اند، وجود نداشته باشد. از این‌رو قرار شد که در طول یک هفته از روز پنجشنبه (۲۱ اسفند) مقارن با مبعث رحمه للعالمین تا پنجشنبه آخر سال که طبق یک سنت حسنه روز بزرگداشت درگذشتگان است، مردم خداجو در سراسر ایران اسلامی اقدام به قرائت قرآن و ختم صلوات و اهدای ثواب آن به روح درگذشتگان به‌ویژه درگذشتگان کرونا و شهدای مدافع سلامت کنند.

به گفته دبیر پویش سراسری رحمت، این پویش به ابتکار موسسه خیریه امدادگران عاشورا و همکاری و همراهی شبکه‌های مختلف رسانه ملی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

حیدری در پایان با دعوت از همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان برای حضور در این پویش معنوی تصریح کرد: تمامی مردم می‌توانند از روز پنجشنبه (۲۱ اسفند) مقارن با عید مبعث پیامبر اعظم (ص) تا پنجشنبه ۲۸ اسفند مقارن با میلاد باب الحوائج ابالفضل العباس(ع) با مراجعه به سایت iporse.ir در این حرکت فرهنگی سهیم و از حال خوب و نشاط معنوی این پویش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.