آغاز موج نخست سفرهای نوروزی در کشور

ایسنا/سمنان معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آغاز موج سفرهای نوروزی در کشور خبر داد. علی اصغر شالبافیان، ۲۰ اسفندماه در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: موج سفرها در کشور از هفته گذشته آغاز شده است و به واسطه تقارن ایام‌ تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، الگوی

کد خبر : 332363
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
آغاز موج نخست سفرهای نوروزی در کشور



ایسنا/سمنان معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آغاز موج سفرهای نوروزی در کشور خبر داد.

علی اصغر شالبافیان، ۲۰ اسفندماه در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان اظهار کرد: موج سفرها در کشور از هفته گذشته آغاز شده است و به واسطه تقارن ایام‌ تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، الگوی سفرها به قبل از فرارسیدن سال نو و هفته‌ اول تعطیلات تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه موجی از سفرها نیز به بعد از پایان‌ ماه‌ مبارک رمضان انتقال خواهد یافت ادامه داد: ضرورت دارد برای سفرهای آن‌ برهه زمانی نیز از هم اکنون برنامه ریزی شود.

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اشتراکات متعدد فرهنگ ایرانی و اسلامی هشدار داد:  توطئه هایی برای ایجاد تقابل مابین فرهنگ‌ دینی و قرآنی‌ ماه مبارک‌ رمضان با فرهنگ‌ ایرانی نوروز توسط برخی جریان ها برای سواستفاده در حال انجام است‌ که‌ مدیریت در این‌ خصوص در حال انجام است.

شالبافیان با اشاره به افزایش تلفات جاده ای در ایام نوروز هر سال بر لزوم واکاوی دلایل بروز تصادفات و ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با این وضعیت تاکید کرد.

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در بحث تصادفات و مرگ‌ و میرهای ناشی از آن در استان سمنان در نوروز سال ۱۴۰۱ شاهد روند نزولی و کاهش تلفات جاده ای بودیم چرا که سال گذشته به خوبی این امر در استان مدیریت شد و تجربه استان به گونه های مختلف در سطح کشور انعکاس یافت.

به گزارش ایسنا- تفاهمنامه برقراری پوشش اینترنت در روستاهای هدف گردشگری استان مابین ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مهندس هاشمی، استاندار سمنان و شالبافیان، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا شد.
انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.