آغاز مذاکرات استقلال برای جذب قایدی

[ad_1] با وجود اعلام رسانه‌های اماراتی مبنی بر توافق کامل میان شباب الاهلی و اتحاد کلباء برای معاوضه دو جانبه، اما باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای از تلاش برای به خدمت گرفتن مهدی قایدی خبر داد که در نوع خود جالب توجه است. از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، او بارها تأکید کرده

کد خبر : 373197
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
آغاز مذاکرات استقلال برای جذب قایدی

[ad_1]

با وجود اعلام رسانه‌های اماراتی مبنی بر توافق کامل میان شباب الاهلی و اتحاد کلباء برای معاوضه دو جانبه، اما باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای از تلاش برای به خدمت گرفتن مهدی قایدی خبر داد که در نوع خود جالب توجه است.

از زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، او بارها تأکید کرده است که خواستار حفظ محمد محبی و مهدی قایدی است اما اولی در روسیه به سر می‌برد تا با روستوف قرارداد امضا کند و مورد دوم نیز این روزها در امارات تمریناتش را دنبال می‌کند و در انتظار تصمیم نهایی شباب الاهلی است.

روزنامه الخلیج امروز مدعی شد که شباب الاهلی برای عقد قرارداد پنج ساله با سلطان عادل، حاضر شده است تا سه بازیکن خود را به اتحاد کلباء بدهد که یکی از آنها مهدی قایدی است. حتی تصاویری از حضور همزمان قایدی و فرهاد مجیدی در یک رستوران در شهر دبی منتشر شده اما حالا استقلال برای جذب دوباره وینگر بوشهری، دست به کار شده است.

در زمان مدیریت حجت کریمی، وی هرگز به صورت رسمی از چند و چون مذاکرات با شباب الاهلی سخن نگفت اما حالا و با روی کار آمدن علی خطیر، باشگاه استقلال به صورت رسمی از تلاش برای ماندن قایدی در این تیم خبر داده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

علی خطیر مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به باشگاه شباب الاهلی امارات علاقه باشگاه جهت جذب مهدی قایدی را اعلام کرد. این نامه به صورت رسمی روز دوشنبه به باشگاه اماراتی ارسال شد تا به این ترتیب مذاکرات برای انتقال قایدی رسما آغاز شود.

باید دید در شرایطی که اماراتی‌ها از تمام شدن کار قایدی و کلباء خبر داده‌اند، آیا استقلال می‌تواند در آخرین لحظات این وینگر بوشهری را از فرهاد مجیدی هایجک کند یا شباب الاهلی حاضر نیست که زیر توافق با دیگر تیم اماراتی بزند.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.