آغاز سفرهای اربعین از ۲۷ مرداد/ زائرین در سامانه سماح ثبت‌نام کنند

[ad_1] ایسنا/کرمانشاه مدیر حج  و زیارت استان کرمانشاه از آغاز سفرهای اربعین امسال از ۲۷ مرداد خبر داد و از زائرین خواست حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند. سعید کریمی خو در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ثبت نام متقاضیان سفر اربعین حسینی از طریق سامانه سماح، اظهارکرد: ثبت نام برای اعزام به

کد خبر : 384934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
آغاز سفرهای اربعین از ۲۷ مرداد/ زائرین در سامانه سماح ثبت‌نام کنند

[ad_1]

ایسنا/کرمانشاه مدیر حج  و زیارت استان کرمانشاه از آغاز سفرهای اربعین امسال از ۲۷ مرداد خبر داد و از زائرین خواست حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

سعید کریمی خو در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ثبت نام متقاضیان سفر اربعین حسینی از طریق سامانه سماح، اظهارکرد: ثبت نام برای اعزام به عتبات عالیات در ایام اربعین از طریق سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir از سوم مرداد آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ارائه خدمات به زوار اربعین هم از ۲۷ مرداد آغاز می شود و تا ۲۰ شهریور ادامه پیدا می کند.

مدیر حج و زیارت با بیان اینکه زائرین برای سفر اربعین حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند، گفت: در این سامانه اطلاعاتی همچون مرز خروجی، تاریخ خروج از مرز، مرز برگشت و تاریخ ورود به کشور ثبت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال برای هر مرز در هر روز یک ظرفیت معین برای تردد زوار در نظر گرفته شده و درصورتی که زائری در سامانه سماح ثبت نام نکرده باشد و به یکی از مرزها مراجعه کند، اگر ظرفیت تردد از آن مرز تکمیل شده باشد، باید روزی دیگر یا مرزی دیگر را برای سفر انتخاب کند.

کریمی اظهار کرد: برای کسانی که در سامانه سماح ثبت نام می کنند، دریافت برخی خدمات مانند دریافت ارز، رزرو بلیط هواپیما و اتوبوس، بیمه، اطلاع از اشیاء و افراد مفقود شده، گذرنامه زیارتی و … وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه زائرین می توانند شخصا در سامانه سماح ثبت‌نام کرده  و یا به ۲۱ دفتر زیارتی استان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: زائرانی که قصد انجام سفر گروهی دارند، می توانند در سامانه سماح به صورت گروهی ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه زائران باید برگه ثبت نام در سامانه سماح را حتما به همراه خود داشته باشند، افزود: به زائران توصیه می شود سفر اربعین خود را در بازه زمانی حدود یک هفته انجام داده و به کشور بازگردند.

انتهای پیام  

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.