آغاز بکار اولین دفتر گردشگری قطر در تهران

خبرگزاری رسمی قطر (قنا) امروز سه شنبه به نقل از «بیرت هولد ترینکل» رئیس اجرایی عملیات گردشگری قطر اعلام کرد: افتتاح جدیدترین دفتر گردشگری قطر در ایران گواهی بر عمق روابط فرهنگی و روابط تجاری دو کشور است. وی با اشاره به اینکه ایران یکی از ۱۵ بازار هدف بوده است، اظهار داشت: ایران بازار

کد خبر : 248748
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
آغاز بکار اولین دفتر گردشگری قطر در تهران



خبرگزاری رسمی قطر (قنا) امروز سه شنبه به نقل از «بیرت هولد ترینکل» رئیس اجرایی عملیات گردشگری قطر اعلام کرد: افتتاح جدیدترین دفتر گردشگری قطر در ایران گواهی بر عمق روابط فرهنگی و روابط تجاری دو کشور است.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از ۱۵ بازار هدف بوده است، اظهار داشت: ایران بازار عمده گردشگرانی است که به دنبال آرامش، تفریح و کاوش در جاذبه‌های هنری و فرهنگی هستند.

رئیس اجرایی عملیات گردشگری قطر اضافه کرد که افتتاح دفتر نمایندگی گردشگری قطر در تهران همچنین از اهداف استراتژیک گردشگری این کشور برای سه برابر کردن تعداد گردشگران خارجی در قطر و افزایش ۱۲ درصدی سهم بخش گردشگری در تولید ناخالص ملی تا سال ۲۰۳۰ است.

ترینکل بیان کرد که قطر یک مقصد عالی برای مسافران ایرانی است که می‌خواهند قبل از ادامه مسیر به مقصد نهایی خود در دوحه توقف کنند.

خبرگزاری قطر افتتاح اولین دفتر نمایندگی گردشگری خود در تهران را به عنوان بخشی از استراتژی این کشور برای جذب بیش از ۶ میلیون گردشگر خارجی تا سال ۲۰۳۰ و تقویت شبکه بزرگ و رو به رشد دفاتر نمایندگی‌های خود در سراسر جهان اعلام کرد.

این خبرگزاری به نقل از گردشگری قطر اعلام کرد که دفتر تهران سیزدهمین نمایندگی است که در سراسر جهان راه اندازی شده است و فعالیت‌های تبلیغاتی مختلفی از جمله ایجاد مشارکت با تورگردانان ایرانی و ارائه آموزش‌های لازم به آژانس‌های مسافرتی این کشور را انجام خواهد داد.

بر اساس این گزارش دفتر گردشگری قطر در ایران یکی از جدیدترین و مهم‌ترین مراکز شبکه گسترده دفاتر بین المللی خود شامل بازارهای سراسر جهان مانند استرالیا، هند، چین و آمریکا است.

قنا اضافه کرد که قطر به لطف پروازهای مستقیم هفتگی بین دوحه و مهمترین شهرهای ایران مانند تهران، مشهد، شیراز و اصفهان که زمان پروازی کمتر از سه ساعت دارند، مقصدی جذاب و مناسب برای گردشگران است.

پیشتر مدیرکل دفتر توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه روادید سفر از قطر به کل سرزمین ایران رایگان شده است، گفت: ۶ استان تهران، اصفهان، یزد، کرمان، فارس و هرمزگان و جزایر کیش و قشم و بندرعباس را به عنوان مقصد سفر تماشاچیان جام‌جهانی قطر پیش‌بینی کردیم.

جام جهانی فوتبال قرار است نوامبر و دسامبر سال ۲۰۲۲ (آبان و آذر ۱۴۰۱) در قطر و برای نخستین بار در منطقه جنوب غرب آسیا برگزار شود. میزبانی جام جهانی فوتبال هر چند فرصت و افتخاری بزرگ برای قطری‌ها است، اما می‌توان آن را به چشم فرصتی برای رونق گردشگری ایران شاید در روزهای فروکش همه‌گیری کرونا، در نظر گرفت. فرصتی که اکنون یکی از مهمترین تسهیلات آن رایگان شدن روادید برای همه فوتبال دوستانی که از هر جای دنیا به قطر سفر می‌کنند برای سفر به سرزمین ایران مهیا شده است.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.