آشنایی با همه اقتباس‌های احتمالی نتفلیکس از بازی‌های ویدیویی

[ad_1] با وجود موفقیت‌های مجموعه انیمیشنی کسلوانیا و لایو اکشن ویچر، دور از انتظار نیست که نتفلیکس باز هم به سراغ اقتباس از بازی‌های ویدیویی معروف برود. شایعاتی مبنی بر ساخت اقتباس‌هایی از God of War، Elder Scrolls و Legend of Zelda به گوش می‌رسد. همچنین Sony Pictures Television و Hivemind Entertainment در حال کار

کد خبر : 14695
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۴:۵۸
آشنایی با همه اقتباس‌های احتمالی نتفلیکس از بازی‌های ویدیویی

[ad_1]

ایرانسل
کوین نیک

با وجود موفقیت‌های مجموعه انیمیشنی کسلوانیا و لایو اکشن ویچر، دور از انتظار نیست که نتفلیکس باز هم به سراغ اقتباس از بازی‌های ویدیویی معروف برود. شایعاتی مبنی بر ساخت اقتباس‌هایی از God of War، Elder Scrolls و Legend of Zelda به گوش می‌رسد. همچنین Sony Pictures Television و Hivemind Entertainment در حال کار روی لایو اکشن Final Fantasy XIV هستند که احتمالا از نتفلیکس پخش خواهد شد.

در ادامه ویجیاتو نگاهی داشته به همه اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی که به صورت رسمی توسط نتفلیکس تایید شده است.

10- Assassin’s Creed

Assassin’s Creed یکی از محبوب‌ترین بازی های ویدیویی در سراسر دنیا است که توسط یوبیسافت منتشر شد. در سال 2016 نسخه سینمایی بر اساس این بازی ساخته شد که مورد اقبال مخاطبان و منتقدان قرار نگرفت. ظاهرا نتفلیکس قصد دارد اقتباسی از Assassin’s Creed بسازد ولی یوبیسافت و نتفلیکس هنوز جزئیاتی درباره داستان و شخصیت‌های اصلی منتشر نکردند. البته مقاله‌ای در وب سایت رسمی یوبیسافت منتشر شده که بر اساس آن:

«طبق قرداد ساخت مجموعه‌های مختلفی در دستور کار است که شامل؛ یک لایو اکشن حماسی، انیمه و انیمیشن»

9- Cyberpunk: Edgerunners

استودیو Trigger درحال ساخت انیمه‌ای بر اساس یکی از مشهورترین بازی‌های ویدیویی سی دی پروجکت رد یعنی Cyberpunk 2077 است. این بازی در پاییز 2020 منتشر شد و اقتباس انیمه‌ای قرار است در سال 2022 از نتفلیکس پخش شود.

Cyberpunk: Edgerunners در نایت سیتی اتفاق می‌افتد اما داستان کاملا جدید است و حول محور موضوعاتی مثل اصلاح بدن می‌گردد. این انیمه پس از ویچر دومین اقتباس نتفلیکسی از آثار سی دی پروجکت رد است.

8- Splinter Cell

نتفلیکس و یوبیسافت روی مجموعه انیمیشنی بازی ویدیویی Splinter Cell از برند تام کلنسی کار می‌کنند. آخرین سری این بازی در سال 2013 منتشر شد و این انیمیشن می‌تواند به نوعی احیا کننده داستان بازی باشد.

Splinter Cell به خاطر سبک مخفی‌کاری و البته عینک سبز شخصیت اصلی شناخته می‌شود و داستان آن درباره بخش خیالی در آژانس امنیت ملی (NSA) است که بر مقابله با تهدیدات متمرکز است.

7- The Division

The Division یکی دیگر از بازی‌های ویدیویی تام کلنسی از یوبیسافت است که قرار است شاهد اقتباس نتفلیکسی آن باشیم. هنوز اطلاعات زیادی درباره اینکه داستان این لایو اکشن دقیقا شبیه بازی است یا فقط از آن الهام گرفته شده، در دسترس نیست و یوبیسافت تنها در خلاصه کوتاهی اظهار کرد بازیگران و عوامل در حال کار روی این اقتباس هستند.

داستان The Division درباره نیویورک آخرالزمانی پس از یک پاندمی مهلک است که میلیون‌ها نفر را قربانی کرده و حالا شهر در یک آشفتگی تمام عیار فرو رفته است.

6- Resident Evil

به زودی شاهد یک اقتباس انیمیشنی از Resident Evil محبوب‌ترین بازی زامبی محور کپکام هستیم که در بیست و پنجمین سالگرد انتشار این بازی ویدیویی از نتفلیکس پخش خواهد شد. «کلر ردفیلد» و «لیان اس کندی» از شخصیت‌های اصلی رزیدنت اویل 2 در این انیمیشن ترسناک حضور دارند.

البته خبرهای خوشحال‌کننده به همین جا محدود نمی‌شود و نتفلیکس لایو اکشنی را هم بر اساس این بازی محبوب خواهد ساخت.

ایرانی کارت
Dicardo

5- The Witcher

فصل اول لایو اکشن ویچر در سال 2019 از نتفلیکس منتشر شد. این لایو اکشن اقتباسی از بازی ویدیویی به همین نام و اثر سی دی پروجکت رد در سال 2007 است. داستان درباره ماجراجویی‌های شکارچی اژدهایی به نام گرالت از ریویا است. جالب است بدانید این بازی ویدیویی هم از کتابی نوشته «آندژی ساپکوفسکی» اقتباس شده است.

نتفلیکس این سریال پرطرفدار را برای فصل دوم تمدید کرد و به بخشی از داستان و شخصیت‌هایی که طرفداران در انتظارشان هستند هم اشاره کرد. البته قرار است یک مجموعه پیش درآمد به نام The Witcher: Blood Origin هم ساخته شود.

4- Devil May Cry

«ادی شنکر» تهیه کننده کسلوانیا اظهار کرد مجموعه انیمیشنی Devil May Cry در دست ساخت است و احتمالا به همراه کسلوانیا بخشی از جهان the bootleg multiverse باشند.

طرفداران در سکانسی از فصل سوم کسلوانیا شاهد پیدا شدن ریبلین شمشیر معروف دانته بودند. هنوز نتفلیکس و کپکام درباره اینکه آیا این طرح داستانی است که در حال توسعه است یا نه، صحبتی نکردند.

3- Castlevania

کسلوانیا یکی از مجموعه‌های انیمیشنی نتفلیکس است که برای اولین بار در سال 2017 منتشر شد و در حال حاضر شامل سه فصل موفق و پرطرفدار است. پایان مبهم و دراماتیک فصل 3، طرفداران را به ساخت فصل چهارم کسلوانیا امیدوار کرد.

تا اینکه «ساموئل دیتز» کارگردان این مجموعه انیمیشنی رسما اعلام کرد که فصل 4 در حال ساخت است و تصاویری از فرآیند ساخت منتشر کرد که Sypha و Trevor ظاهرا در حال جنگ یا پس از آن به تصویر کشیده شدند. هنوز جزئیات بیش‌تری درباره فصل جدید منتشر نشده.

2- The Cuphead Show

Cuphead بازی ویدیویی مستقلی است که توسط استودیو MDHR در سال 2017 منتشر شد. سبک هنری بازی با الهام از کارتون‌های 1930 و داستان آن درباره ماجراجویی‌های کمدی خواهر و برادری به نام کاپ هد و ماگ من است. چندی قبل نتفلیکس پیش نمایشی از اقتباس انیمیشنی این بازی منتشر کرد که سبک و سیاق هنری آن شباهت زیادی به بازی داشت.

البته نتفلیکس توییت تایید ساخت این انیمیشن را حذف کرد ولی در حال حاضر در سایت نتفلیکس صفحه‌ای به انیمیشن The Cuphead Show اختصاص داده شده است.

1- Sonic The Hedgehog

نتفلیکس چندی پیش در حساب توئیتری‌اش اعلام کرد یک مجموعه انیمیشن سه بعدی از Sonic The Hedgehog در راه است. البته تا به حال به جز تاریخ انتشار و شرکای ساخت هیچ اطلاعات دیگری منتشر نشده اما با توجه به حضور Wildbrain، استودیویی که برنامه‌های معروفی برای کودکان تولید می‌کند، می توان حدس زد که نتفلیکس این بار مخاطبان جوان تر را هدف گرفته است.

همچنین بخوانید:

  • لیست تمام فیلم‌هایی که در آینده نزدیک بر اساس بازی‌های‌ ویدیویی ساخته خواهند شد
  • سونی روی ۱۰ فیلم و سریال بر اساس فرانچایزهای پلی استیشن کار می‌کند
  • فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری از فرنچایزهای پلی استیشن ساخته خواهند شد

Dicardo
GiftCard98
منبع: gamerant
برچسب‌هابازی‌های ویدیویینتفلیکس
کپی شد

https://vgto.ir/85f

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.