آشنایی با مدرسه Buckswood در انگلیس

مدت زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ ثبت: 01/11/26 نویسنده: متخصص اپلای مهندس یکتا مدرسه Buckswood یکی از مدارس بین‌المللی در ساسکس شرقی انگلستان است. 310 دانش‌آموز دختر و پسر در این مدرسه تحصیل می‌کنند. امکان پذیرش رده سنی 10 تا 18 سال در این مدرسه وجود دارد. دوره‌های IB، A-Level و GCSE در این مرکز

کد خبر : 320312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
آشنایی با مدرسه Buckswood در انگلیس


مدت زمان مطالعه:

5 دقیقه

تاریخ ثبت:

01/11/26

نویسنده:

متخصص اپلای مهندس یکتا

مدرسه Buckswood یکی از مدارس بین‌المللی در ساسکس شرقی انگلستان است. 310 دانش‌آموز دختر و پسر در این مدرسه تحصیل می‌کنند. امکان پذیرش رده سنی 10 تا 18 سال در این مدرسه وجود دارد. دوره‌های IB، A-Level و GCSE در این مرکز آموزشی به همراه دوره‌های مقدماتی، شرایط را برای گذراندن امتحانات بین‌المللی فراهم می‌کنند. به منظور تحصیل در مدارس انگلستان می‌توان این مرکز آموزشی را انتخاب کرد. مکان مدرسه که در نزدیکی یک تفرجگاه به مام هاستینگز قرار دارد و دارای محوطه سرسبز و بزرگی است.

تحصیل در مدارس انگلیس یکی از رویاهای والدین برای فرزندشان است. از این رو در صورت داشتن تمکن مالی، فرزند خود را در یکی از مدارس بین‌المللی ثبت‌نام می‌کنند. معمولا شرایط و قوانین مدارس در کشورهای اروپایی یکسان است؛ اما به منظور آشنا با مدرسه‌ها بهتر است به سایت آن‌ها مراجعه شود. در این صورت اطلاعاتی بهتری در مورد مدرسه کسب خواهد شد.

سایت مدرسه Buckswood انگلستان اطلاعات بسیار جامعی در خصوص ویژگی‌های این مرکز آموزشی در اختیار والدین قرار می‌دهد. امکان محاسبه میزان شهریه با مراجعه به سایت فراهم شده‌است. با توجه به نوع خوابگاه، سن و مقطع تحصیلی دانش‌آموز ممکن است هزینه تحصیل در این مدرسه متفاوت باشد. از این رو باید به دقت شهریه پرداختی برای هر مقطع بررسی شود. در این حالت می‌توان برای اخذ اپلای دانش‌آموزی اقدام کرد. به طور معمول در صورت دریافت پذیرش، اخذ ویزای دانش‌آموزی با مشکلی روبرو نخواهدبود. فقط باید مدارک هویتی و تحصیلی به صورت کامل به سفارت ارائه شوند.

خوابگاه مدرسه Buckswood در انگلیس

مدرسه Buckswood انگلیس به صورت خصوصی اداره می‌شود. این مرکز آموزشی علاوه بر امکانات آموزشی سطح بالا، از نظر رفاهی نیز شرایط مناسبی دارد. خوشبختانه مکان خوابگاه به دلیل شبانه‌روزی بودن آن در نزدیکی ساختمان اصلی است. در این صورت دیگر نیازی نیست که برای اسکان دانش‌آموز به مکان‌های اقامتی نزدیک مدرسه مراجعه کرد. حدود 7 ساختمان در این مرکز آموزشی به خوابگاه اختصاص داده‌شده‌است. 45 دانش‌آموز می‌توانند در هر ساختمان اسکان داده‌شوند. به منظور اسکان دانش‌آموزان پسر و دختر، خوابگاه مجزا در نظر گرفته‌شده‌است.

دانش‌آموزان در مقاطع مختلف نیز در این ساختمان‌ها به صورت جداگانه اقامت دارند. مثلا دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی در اتاق‌های 2 تا 6 نفره سکونت دارند. یکی از ویژگی‌های این مکان امنیت بالای آن است. این موضوع با نصب دوربین‌های پیشرفته تضمین‌شده است. باید به این نکته توجه کنید که وجود خوابگاه در مدرسه تحصیل و زندگی را برای دانش‌آموز آسان‌تر می‌کند. همچنین والدین نیازی نیست که دانش‌آموز را همراهی کنند.

غذای خوابگاه به صورت روزانه توسط سرآشپز تهیه می‌شود و از این نظر نیز مشکلی وجود ندارد. به منظور افزایش سطح کیفیت غذا، انواع غذاهای بین‌المللی نیز در این مدرسه سرو می‌شوند. در نتیجه دانش‌آموزان بین‌المللی با غذاهای این مرکز آموزشی ناآشنا نیستند. زیرا سعی می‎شود که منو مختص به کشور خاصی نباشد.

امکانات مدرسه شبانه‌روزی Buckswood

مدارس بین‌المللی که با استفاده از بودجه خصوصی اداره می‌شوند و به همین علت دارای امکانات بیشتری نسبت به مدارس دولتی هستند. یکی از دلایل تمایل والدین برای ثبت‌نام فرزندان در این مدارس نیز، امکانات آن است. این امکانات در کنار سطح بالای آموزشی، شرایط را برای رشد دانش‌آموز فراهم می‌کند و تاثیر زیادی در آینده تحصیلی و شغلی وی دارد. مدرسه Buckswood نیز جزو این مدارس است و دانش‌آموزان بین‌المللی در آن به تحصیل مشغول هستند. برخی از امکانات این مدرسه را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • آزمایشگاه مجهز و مدرن، کتابخانه، سالن مطالعه، سالن کنفرانس و سایت IT
  • اتاق موسیقی،خوانندگی، آموزش گیتار، پیانو، ویولون، فلوت، ترومبون، ساکسیفون و درام
  • دپارتمان ادبیات انگلیسی، تئاتر، کلاب شعر، فیلم، عکاسی و نقاشی
  • امکانات ورزشی مانند باشگاه، استخر، زمین تنیس، فوتبال، راگبی، بسکتبال و کریکت
  • امکانات امنیتی مانند گاوصندوق و دوربین مدار بسته
  • امکانات رفاهی مانند حمام شخصی، وای فای، آشپزخانه، کمد، چراغ مطالعه، تلویزیون

علاوه بر این امکانات، مدرسه Buckswood یک زمین به وسعت 20 هکتار دارد که به دلیل نزدیکی به مراکز تفریحی و تفرجگاه، بسیار سرسبز و دیدنی است. این منطقه آرام و ساکت امکانات متعددی برای رشد تحصیلی دانش‌آموزان فراهم کرده‌است و به همین دلیل یکی از گزینه‌ها برای تحصیل دانش‌آموزان در خارج از کشور است. همانطور که می‌دانید انگلستان یکی از کشورهایی است که سالانه دانش‌آموزان خارجی بسیار زیادی برای تحصیل به آن مهاجرت می‌کنند. یکی از دلایل اصلی آن، وجود امکانات آموزشی و رفاهی مدارس آن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.