آسیا FX عقب نشینی کرد، دلار استرالیا کاهش یافت زیرا RBA نرخ های خود را حفظ کرد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته امبار واریک Investing.com — ارزهای آسیایی روز سه شنبه در بحبوحه عدم اطمینان فزاینده نسبت به رشد اقتصادی در سال جاری کاهش یافتند، در حالی که دلار استرالیا پس از اینکه بانک مرکزی نرخ بهره را نگه داشت و نشان داد که تورم احتمالاً به اوج خود رسیده است، عقب نشینی

کد خبر : 342766
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
آسیا FX عقب نشینی کرد، دلار استرالیا کاهش یافت زیرا RBA نرخ های خود را حفظ کرد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته امبار واریک

Investing.com — ارزهای آسیایی روز سه شنبه در بحبوحه عدم اطمینان فزاینده نسبت به رشد اقتصادی در سال جاری کاهش یافتند، در حالی که دلار استرالیا پس از اینکه بانک مرکزی نرخ بهره را نگه داشت و نشان داد که تورم احتمالاً به اوج خود رسیده است، عقب نشینی کرد.

0.3٪ پس از RBA در تصمیمی که از نزدیک تماشا شده بود از دست داد. این بانک گفت که منتظر است تا اثرات کامل چرخه افزایش نرخ بهره در طول یک سال خود را بر اقتصاد مشاهده کند و احتمالاً پس از رسیدن به بالاترین سطح 30 ساله در دسامبر به اوج خود رسیده است.

در حالی که تورم برای دو ماه متوالی نسبت به اوج دسامبر کاهش یافت، اما همچنان بسیار بالاتر از محدوده هدف 2 تا 3 درصد RBA بود. به همین منظور، بانک مرکزی هشدار داد که افزایش بیشتر نرخ ها همچنان می تواند به منظور کاهش تورم سرسخت باشد.

با این حال، چشم انداز ثابت ماندن نرخ ها، مانند هشدار RBA در مورد رشد اقتصادی، بر پول استرالیا تأثیر گذاشت.

ارزهای آسیایی در سطح وسیع تری کاهش یافتند، در حالی که دلار آمریکا پس از مجموعه ای از داده های ضعیف تولید و افزایش قیمت نفت که عدم اطمینان در مورد رشد اقتصادی امسال را تشدید کرد، یک شبه ضرر کرد.

این شاخص 0.1 درصد کاهش یافت زیرا داده های روز دوشنبه نشان داد که بهبود در اقتصاد به دلیل تضعیف تقاضای جهانی در حال تمام شدن است.

داده‌های ضعیف تولیدی از ژاپن نیز بر ژاپن تأثیر گذاشت که در مدت پنج ماه متوالی در قلمرو انقباضی 0.3 درصد کاهش یافت.

و در روز سه‌شنبه پس از افت در معاملات یک شبه، ثابت ماندند، زیرا نرم‌تر از حد انتظار به چشم‌انداز متوسط ​​برای اقتصاد ایالات متحده اشاره می‌کند.

این امر باعث شد که بازارها مجدداً ارزیابی کنند که فدرال رزرو چقدر فضای اقتصادی دارد، حتی زمانی که افزایش قیمت نفت به افزایش قیمت سوخت اشاره کرد که به نوبه خود می تواند باعث افزایش تورم شود.

در حالی که چشم‌انداز یک فدرال رزرو کمتر جنگ‌طلب برای ارزهای آسیایی مثبت است، سرمایه‌گذاران در بحبوحه عدم اطمینان اقتصادی فزاینده نسبت به دارایی‌های پر ریسک محتاط هستند.

کاهش 0.2٪، در حالی که و از دست داد به ترتیب 0.1٪ و 0.4٪. وون نیز تحت فشار کمی نرم‌تر از حد انتظار قرار گرفت، که به توقف افزایش نرخ بهره در اوایل سال جاری اعتبار بیشتری می‌بخشد.

تمرکز این هفته اکنون بر روی داده های ایالات متحده است که قرار است روز جمعه ارائه شود تا نشانه های بیشتری در مورد سیاست های پولی ارائه شود. همچنین در انتظار تصمیم گیری در مورد نرخ بهره هند است و انتظار می رود بار دیگر نرخ بهره افزایش یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.