آسیا FX سودهای سال جدید را افزایش داد، ین ژاپن به بالاترین سطح هفت ماهه رسید توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی روز سه‌شنبه افزایش یافتند، زیرا بازارها روی افزایش آهسته‌تر نرخ بهره و ضعیف‌تر شدن دلار در سال جاری شرط می‌بندند و ین ژاپن به دلیل انتظارات از سیاست‌های پولی سخت‌تر به بالاترین سطح شش ماهه رسیده است. این ارز 0.7 درصد جهش کرد و بهترین

کد خبر : 301555
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
آسیا FX سودهای سال جدید را افزایش داد، ین ژاپن به بالاترین سطح هفت ماهه رسید توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی روز سه‌شنبه افزایش یافتند، زیرا بازارها روی افزایش آهسته‌تر نرخ بهره و ضعیف‌تر شدن دلار در سال جاری شرط می‌بندند و ین ژاپن به دلیل انتظارات از سیاست‌های پولی سخت‌تر به بالاترین سطح شش ماهه رسیده است.

این ارز 0.7 درصد جهش کرد و بهترین ارز در آسیا بود و به بالاترین سطح هفت ماهه 129.74 در برابر دلار رسید. این ارز از اوایل دسامبر در حال سقوط بوده است، زمانی که لحن غیرمنتظره‌ای بیش از آنچه بازارها انتظار داشتند به دست آمد و این انتظارات را افزایش داد که می‌تواند سیاست فوق‌العاده شل خود را در سال 2023 تشدید کند.

بانک مرکزی ژاپن اکنون قرار است در 18 ژانویه تشکیل جلسه دهد و بازارها انتظار دارند که نرخ بهره آن بدون تغییر در پایین ترین حد خود باقی بماند. اما هر گونه تغییر بیشتر در اقدامات کنترل منحنی بازده آن به دقت بررسی خواهد شد.

ارزهای آسیایی گسترده تر به دلیل انتظارات فزاینده مبنی بر اینکه فدرال رزرو نرخ ها را با سرعت کمتری در سال جاری افزایش خواهد داد، افزایش یافت.

0.3٪ افزایش یافت، در حالی که 0.5٪ اضافه شد به این امید که اقتصاد در نهایت از محدودیت های مرتبط با COVID در سال جاری بیرون بیاید.

در حالی که پکن شروع به کاهش بخش عمده ای از اقدامات سختگیرانه ضد کووید (COVID) خود کرده است، این کشور همچنین با افزایش شدید عفونت های COVID-19 مواجه است که به گفته تحلیلگران احتمالاً در کوتاه مدت رشد را با مشکل مواجه خواهد کرد.

داده های منتشر شده در اوایل امروز همچنین نشان داد که اقتصاد چین همچنان با افزایش آلودگی ها مبارزه می کند. این کشور برای پنجمین ماه متوالی کاهش داشته است.

ارزهای پر ریسک آسیای جنوب شرقی رشد قابل توجهی را ثبت کردند. این جهش 0.6 درصدی داشت در حالی که 0.3 درصد افزوده شد، حتی زمانی که داده ها نشان می داد که ایالت جزیره در سه ماهه چهارم تقریباً به نصف رسیده است.

ارزهای آسیایی از چشم انداز افزایش های کوچکتر توسط فدرال رزرو در سال جاری تسکین یافتند. اکثر واحدهای منطقه ای در سال 2022 زیان های شدیدی را تجربه کردند زیرا فدرال رزرو یکی از تهاجمی ترین افزایش نرخ بهره را آغاز کرد. اما با نشانه‌هایی مبنی بر اینکه تورم ایالات متحده ممکن است در حال حاضر به اوج خود برسد، انتظار می‌رود بانک مرکزی لفاظی جنگ طلبانه خود را کاهش دهد.

و در روز سه شنبه حدود 103 ثابت بود، اما هر دو نزدیک به پایین ترین سطح هفت ماهه معامله می شدند. بازارها در این هفته منتظر مجموعه ای از شاخص های مهم اقتصادی ایالات متحده هستند، از جمله برای ماه دسامبر و آخرین جلسه فدرال رزرو.

معامله گران از نزدیک به دنبال هرگونه سیگنالی از این نشست خواهند بود که آیا بانک قصد دارد سرعت افزایش نرخ بهره خود را در سال جاری کاهش دهد یا خیر. بازارها بر این باورند که بانک در ماه فوریه نرخ ها را 25 واحد پایه افزایش خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.