آسیا FX در میان شرط‌بندی‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو، ناآرامی‌های کووید چین توسط Investing.com سقوط کرد

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– ارزهای آسیایی روز پنجشنبه سقوط کردند زیرا قوی‌تر از حد انتظار داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده، دلار را با چشم‌انداز حرکت‌های جنگ‌طلبانه‌تر فدرال رزرو تقویت کرد، در حالی که تشدید موارد COVID-19 در چین نیز احساسات نسبت به منطقه را کاهش داد. یکی از بدترین عملکردها در منطقه بود و

کد خبر : 281939
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۴۸
آسیا FX در میان شرط‌بندی‌های جنگ‌طلب فدرال رزرو، ناآرامی‌های کووید چین توسط Investing.com سقوط کرد



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– ارزهای آسیایی روز پنجشنبه سقوط کردند زیرا قوی‌تر از حد انتظار داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده، دلار را با چشم‌انداز حرکت‌های جنگ‌طلبانه‌تر فدرال رزرو تقویت کرد، در حالی که تشدید موارد COVID-19 در چین نیز احساسات نسبت به منطقه را کاهش داد.

یکی از بدترین عملکردها در منطقه بود و با کاهش 0.6 درصدی به 7.1336 در برابر دلار در میان کاهش امیدها مبنی بر اینکه کشور محدودیت های گسترده تر COVID-19 را کاهش دهد.

شمارش روزانه کووید در چین در این هفته با سریع‌ترین سرعت خود در هفت ماه گذشته رشد کرد و باعث محدودیت‌های بیشتر دولت در مراکز مالی بزرگ شد. ضعیف و داده های منتشر شده در اوایل این هفته همچنین نشان داد که اقتصاد چین بار دیگر با اقدامات قرنطینه مجدد دست و پنجه نرم می کند.

این تا حد زیادی خوش‌بینی را نسبت به کاهش برخی محدودیت‌های قرنطینه و حرکت چین در هفته گذشته خنثی کرد، زیرا به نظر می‌رسد این کشور احتمالاً قرنطینه‌های بیشتری را برای مهار افزایش عفونت‌ها اعمال می‌کند.

ضعف در چین نیز با توجه به وابستگی شدید تجاری آنها به پکن، احساسات نسبت به بازارهای آسیایی گسترده تر را کاهش داد.

کاهش 0.4٪، در حالی که افت 0.5٪. واحد پول استرالیا از داده‌های این هفته که قدرت را در بازار کار نشان می‌داد، حمایت چندانی نکرد.

و پس از انتشار اطلاعات یک شبه نشان داد که در اکتبر بسیار بیشتر از حد انتظار رشد کرده است، هر کدام 0.2 درصد افزایش یافت.

در حالی که داده ها قدرت اقتصاد ایالات متحده را منعکس می کند، همچنین تردیدهایی را در مورد اینکه آیا تورم به طور پیوسته همانطور که انتظار می رود کاهش می یابد یا خیر، ایجاد می کند – سناریویی که احتمالاً افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو را ضروری می کند.

بانک مرکزی به طور گسترده ای انتظار می رود در ماه دسامبر. اما مقامات همچنین هشدار دادند که بانک رویکردی عمدتاً مبتنی بر داده‌ها را برای برنامه‌ریزی افزایش نرخ بهره در آینده اتخاذ خواهد کرد – رویکردی که اگر ثابت شود تورم سرسخت است، می‌تواند باعث افزایش بیشتر شود.

با وجود اینکه داده‌ها نشان می‌داد رشد این کشور در ماه اکتبر بیش از حد انتظار بود، ثابت معامله شد. این امر با افزایش بیش از 50 درصدی ین تحریک شد، زیرا کاهش شدید ین هزینه حمل و نقل سوخت و مواد غذایی به کشور را افزایش داد.

هیروشی ناکاسو، معاون رئیس سابق بانک مرکزی ژاپن گفت که این بانک باید عادی سازی سیاست پولی بسیار سست خود را که امسال ین را کاهش داده است، در نظر بگیرد.

در آسیای جنوب شرقی، پس از کوچک شدن بیشتر جزیره ایالت در ماه اکتبر، 0.2 درصد کاهش یافت. به عنوان محرک اصلی اقتصاد سنگاپور، در طول ماه به دلیل کاهش تقاضای جهانی به شدت سقوط کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.