آسیا FX در میان ترس از افزایش نرخ، صحبت های مداخله توسط Investing.com خاموش شد

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند زیرا بازارها به دنبال نشانه های بیشتری برای افزایش نرخ بهره آمریکا بودند، در حالی که یوان چین و ین ژاپن با گمانه زنی ها در مورد مداخله دولت در بازارهای ارز حمایت شدند. ارزیابی قوی‌تر از حد انتظار در مورد

کد خبر : 371769
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۰۳
آسیا FX در میان ترس از افزایش نرخ، صحبت های مداخله توسط Investing.com خاموش شد

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه حرکت اندکی داشتند زیرا بازارها به دنبال نشانه های بیشتری برای افزایش نرخ بهره آمریکا بودند، در حالی که یوان چین و ین ژاپن با گمانه زنی ها در مورد مداخله دولت در بازارهای ارز حمایت شدند.

ارزیابی قوی‌تر از حد انتظار در مورد زیان‌های شدید ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه، در حالی که دلار با افزایش انتظارات مبنی بر ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه‌های آینده، ثابت ماند.

قیمت و هر کدام در معاملات آسیایی حدود 0.1 درصد کاهش یافت، اما همچنان در هفته افزایش اندکی داشت.

در مقابل، بیشتر ارزهای آسیایی با انتظارات کاهش شکاف بین بازدهی پرریسک و کم ریسک در ماه‌های آینده، برای ضرر هفتگی تعیین شدند.

این ارز یکی از بدترین عملکردها در هفته بود و با کاهش 0.7 درصدی همراه بود زیرا سیگنال‌های واضح بانک مرکزی مبنی بر توقف چرخه افزایش نرخ، جذابیت ارز را کاهش داد.

یوان چین و ین ژاپن با گفتگوهای مداخله ای تقویت شدند

و هر دو در روز جمعه اندکی افزایش یافتند، که به دلیل گمانه زنی های مداوم مبنی بر اینکه پکن و توکیو در بازارهای ارز مداخله خواهند کرد تا از ضعف ارزهای مربوطه خود جلوگیری کنند، حمایت شد.

یوان همچنین با یک سری اصلاحات قوی در نقطه میانی توسط بانک خلق چین تقویت شد که علیرغم مجموعه ای از خوانش های ضعیف اقتصادی از سوی چین، ارز را ثابت نگه داشت.

دولت چین هفته گذشته برای اولین بار در 8 ماه گذشته در بازارهای ارز مداخله کرد که به دلیل بدتر شدن چشم انداز اقتصادی این کشور از کاهش اخیر یوان جلوگیری کرد. با توجه به اینکه یوان بسیار پایین تر از سطح مهم روانشناختی 7 معامله می شد، معامله گران منتظر هرگونه حرکت دیگری از پکن بودند.

در حالی که ین ژاپن هیچ مداخله مستقیمی ندید، از سطح کلیدی 145 در برابر دلار نیز عقب نشینی کرد، در میان هشدارهای شفاهی مقامات ژاپنی مبنی بر شرط بندی علیه ین.

اما چشم انداز ین تیره و تار به نظر می رسد، به خصوص که بانک مرکزی ژاپن برنامه های خود را برای سست نگه داشتن سیاست ها تکرار کرد.

تمرکز بر حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، شرط‌های افزایش نرخ افزایش می‌یابد

ارزهای آسیایی گسترده تر حرکت اندکی داشتند، زیرا بازارها در برابر ارزهای کلیدی ایالات متحده که اواخر روز جمعه به زودی منتشر می شوند، کاهش یافتند. 0.2% افزوده شد در حالی که 0.3% افزایش یافت و هر دو ارز هفته را بدون تغییر به پایان خواهند رساند.

داده‌های حقوق و دستمزد روز پنج‌شنبه نشان داد که بازارها شرط‌های خود را بر روی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر جولای افزایش دادند و به احتمال تقریباً 92 درصدی برای افزایش 25 واحد پایه اشاره کردند.

با توجه به اینکه اکثر بانک‌های مرکزی آسیا چرخه‌های افزایش نرخ خود را متوقف کرده یا به پایان رسانده‌اند، افزایش نرخ بهره آمریکا احتمالاً در ماه‌های آینده بر ارزهای منطقه‌ای فشار بیشتری خواهد آورد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.