آسیا FX در میان بلاتکلیفی فدرال رزرو سقوط کرد، یوان چین تحت تاثیر شرط های کاهش نرخ توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز Investing.com — بیشتر ارزهای آسیایی روز دوشنبه در بحبوحه عدم اطمینان فزاینده در مورد سیاست پولی ایالات متحده و افزایش نرخ بهره کاهش یافتند و یوان چین در آستانه کاهش گسترده نرخ بهره در این هفته عقب نشینی کرد. پس از اینکه فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ خود را متوقف کرد اما

کد خبر : 363398
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
آسیا FX در میان بلاتکلیفی فدرال رزرو سقوط کرد، یوان چین تحت تاثیر شرط های کاهش نرخ توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

Investing.com — بیشتر ارزهای آسیایی روز دوشنبه در بحبوحه عدم اطمینان فزاینده در مورد سیاست پولی ایالات متحده و افزایش نرخ بهره کاهش یافتند و یوان چین در آستانه کاهش گسترده نرخ بهره در این هفته عقب نشینی کرد.

پس از اینکه فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ خود را متوقف کرد اما در سال جاری حداقل دو افزایش دیگر را ثبت کرد، بازارها منتظر نشانه های تازه در مورد افزایش نرخ بهره آمریکا از شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بودند.

دلار در تجارت آسیایی تقویت شد و هر کدام حدود 0.1 درصد افزایش یافت.

این امر همچنین باعث شد که بیشتر واحدهای آسیایی یک رگه باخت را افزایش دهند که از هفته گذشته مشاهده شده است، زیرا بازارها از فدرال رزرو در ماه جولای شروع شدند.

یوان چین در آستانه کاهش نرخ بهره وام کاهش یافت

این ارز 0.3 درصد کاهش یافت و در بین ارزهای آسیایی با بدترین عملکرد در روز دوشنبه قرار گرفت، زیرا بازارها با کاهش احتمالی قیمت در روز سه شنبه قیمت گذاری کردند.

به طور گسترده ای انتظار می رود که بانک خلق چین پس از کاهش نرخ های کوتاه مدت و میان مدت در هفته گذشته، در حالی که پکن در تلاش برای تقویت کندی بهبود اقتصادی است، نرخ پایه خود را کاهش دهد.

گلدمن ساکس (NYSE:) برای چین روز یکشنبه، با پیوستن به کادر دیگر بانک‌های سرمایه‌گذاری چشم‌انداز خود را برای بهبود اقتصاد چین در سال جاری کاهش داد. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که مجموعه‌ای از قرائت‌های ضعیف‌تر از حد انتظار از اقتصاد چین در ماه‌های آوریل و می، تردیدهایی را در مورد بهبود اقتصادی پس از کووید در این کشور ایجاد کرد.

انتظار می‌رود کاهش نرخ بهره به شدت بر یوآن تأثیر بگذارد، به‌ویژه با افزایش شکاف بین نرخ‌های بهره محلی و ایالات متحده.

بازارها همچنین از دیدار وزرای عالی رتبه ایالات متحده و چین در آخر هفته، سرنخ های کمی گرفتند، زیرا هر دو طرف پیشرفت اندکی را در جهت کاهش تنش بین بزرگترین اقتصادهای جهان نشان دادند.

شهادت پاول، سخنرانان فدرال رزرو روی ارزهای آسیایی سنگینی می کنند

ترس از افزایش نرخ‌های بهره آمریکا، ارزهای آسیایی گسترده‌تر را به‌ویژه پس از اینکه فدرال رزرو پیش‌بینی خود را برای اوج نرخ بهره آمریکا در سال جاری افزایش داد، در عقب نگه داشت.

ارزش دلار در پایین ترین سطح هفت ماهه خود ثابت بود، در حالی که 0.5 درصد سقوط کرد. نرخ حساس به نرخ 0.4٪ کاهش یافت، در حالی که منجر به زیان در سراسر آسیای جنوب شرقی شد.

پاول قرار است روز چهارشنبه در برابر کنگره شهادت دهد و به طور بالقوه می تواند نشانه های بیشتری را در مورد پیش بینی فدرال رزرو برای نرخ های بهره بالاتر در سال جاری ارائه دهد. مجموعه ای از بلندگوهای دیگر فدرال رزرو نیز در این هفته در دسترس هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.