آسیا FX در بحبوحه عدم قطعیت فدرال رزرو و چشم انداز ضعیف BOJ ضعیف شد توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه سقوط کردند زیرا بازارها در انتظار نشانه های بیشتری در مورد سیاست پولی ایالات متحده از قرائت تورم در اواخر روز بودند، در حالی که رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن نیز از چشم انداز کمی بدبینانه حمایت کرد. در حالی که کازوئو

کد خبر : 324294
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۴۹
آسیا FX در بحبوحه عدم قطعیت فدرال رزرو و چشم انداز ضعیف BOJ ضعیف شد توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه سقوط کردند زیرا بازارها در انتظار نشانه های بیشتری در مورد سیاست پولی ایالات متحده از قرائت تورم در اواخر روز بودند، در حالی که رئیس جدید بانک مرکزی ژاپن نیز از چشم انداز کمی بدبینانه حمایت کرد.

در حالی که کازوئو اوئدا که در آوریل ریاست BOJ را برعهده می‌گیرد، ثابت بود که بانک مرکزی تا حد زیادی سیاست فوق‌العاده انطباق‌آمیز خود را در کوتاه‌مدت حفظ خواهد کرد و دلیل آن اقتصاد ضعیف است.

در حالی که Ueda به پایان نهایی کنترل های دقیق منحنی بازده بانک اشاره کرد، او گفت که برای تسهیل رشد اقتصادی باید نرخ بهره در سطوح پایین بی سابقه باقی بماند.

داده ها در روز جمعه نشان داد که ژاپن در ژانویه به بالاترین حد خود در بیش از 41 سال گذشته رسیده است، اگرچه Ueda افزایش تورم اخیر را به مشکلات طرف عرضه نسبت داد.

با این حال، افزایش تورم در ماه‌های اخیر به شدت بر اقتصاد ژاپن تأثیر گذاشته است و فشار بیشتری را بر بانک مرکزی آمریکا برای تشدید سیاست‌ها وارد کرده است. معامله گران خارجی نیز طی هفته گذشته در بحبوحه شرط بندی های احتمالی سختگیرانه در سیاست.

ارزهای آسیایی گسترده تر عقب نشینی کردند، در حالی که دلار در بحبوحه ادامه عدم اطمینان در مورد سیاست پولی ایالات متحده ثابت ماند. در مقابل دلار 0.2 درصد کاهش یافت و با 6.9 معامله شد، در حالی که زیان در منطقه با 0.3 درصد کاهش همراه بود. هر دو ارز با 0.8 درصد کاهش، بدترین عملکرد را در هفته در آسیا داشتند.

بیشتر واحدهای منطقه‌ای دیگر نیز تحت فشار افزایش بازدهی خزانه‌داری، متحمل ضرر هفتگی شدند.

اکنون تمرکز مستقیماً بر روی شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو است که اواخر روز جمعه ارائه می شود. انتظار می رود این قرائت تا حد زیادی تکرار کند که تورم در ژانویه همچنان بالا بوده است.

دلار در این هفته در برابر سبدی از ارزها تقویت شد و هر دو و در این هفته بیش از 0.6 درصد افزایش یافتند. داده های منتشر شده یک شبه تصویری متفاوت از اقتصاد ایالات متحده ترسیم کرد. در حالی که بازنگری کمتری انجام شد، کاهش نرخ نشان داد که بازار کار همچنان داغ است.

این شاخص 0.3% کاهش یافت و قرار بود در این هفته 0.4% از دست بدهد که پنجمین هفته متوالی آن با رنگ قرمز بود. در حالی که این کشور با کندی شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، چرخه افزایش نرخ بهره 18 ماهه خود را در این هفته متوقف کرد.

این ارز 0.2 درصد افزایش یافت و با بیش از 1 درصد افزایش، بهترین ارز آسیایی در این هفته بود. اما این ارز همچنین دو هفته متوالی از دست دادن کبودی را تجربه کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.