آسیا FX خاموش شد زیرا بازارها خوش بینی چین و ترس از افزایش نرخ را می سنجند توسط Investing.com

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — بیشتر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا چین اقدامات هزینه بیشتری را برای تقویت رشد اقتصادی ترسیم کرد، اگرچه نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ‌های بهره ایالات متحده، به دنبال داده‌های اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار، احساسات را محدود کرد. این رقم 0.2 درصد افزایش یافت

کد خبر : 321056
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
آسیا FX خاموش شد زیرا بازارها خوش بینی چین و ترس از افزایش نرخ را می سنجند توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — بیشتر ارزهای آسیایی در روز پنجشنبه حرکت اندکی داشتند زیرا چین اقدامات هزینه بیشتری را برای تقویت رشد اقتصادی ترسیم کرد، اگرچه نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ‌های بهره ایالات متحده، به دنبال داده‌های اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار، احساسات را محدود کرد.

این رقم 0.2 درصد افزایش یافت زیرا بانک مردم اعلام کرد اقدامات بیشتری را برای تقویت رشد اقتصادی انجام خواهد داد، از جمله افزایش وام و حمایت از بازار املاک. به طور جداگانه، نهاد برنامه‌ریزی دولتی و وزارت دارایی چین همچنین اعلام کردند که سیاست‌هایی را برای افزایش هزینه‌ها و باز کردن پس‌انداز مصرف‌کننده که در طول همه‌گیری کووید-۱۹ ایجاد شده است، اجرا خواهند کرد.

پس از اینکه داده‌های اخیر نشان داد که با وجود لغو اخیر اقدامات ضد کووید، این اقدامات به افزایش خوش‌بینی نسبت به بهبود اقتصادی چین کمک کرد.

با توجه به نقش این کشور به عنوان یک شریک تجاری بزرگ برای منطقه، بهبود در چین نیز نویدبخش خوبی برای اقتصادهای آسیایی است. سایر ارزهای چینی نیز در روز پنجشنبه اندکی رشد کردند و هر کدام 0.1 درصد افزایش یافتند.

با این حال، رشد بیشتر ارزهای آسیایی محدود بود زیرا داده های یک شبه نشان داد که ایالات متحده در ژانویه بیش از حد انتظار رشد کرده است. این قرائت، همراه با داده‌های قوی تورم در ماه، نگرانی‌ها را در مورد اقدامات جنگ‌طلبانه‌تر توسط این کشور در ماه‌های آینده افزایش داد.

دلار در برابر سبدی از ارزها در روز پنجشنبه، در بحبوحه کسب سود پس از رشدهای قوی این هفته، کاهش یافت. و هر دو در تجارت آسیایی حدود 0.2 درصد کاهش یافتند.

نشانه‌های قدرت و بازارهای اره در مورد اینکه نرخ بهره در سال جاری به اوج خود خواهد رسید نامشخص است، که به نوبه خود معامله‌گران را نسبت به شرط‌بندی ریسک‌محور روی ارزهای آسیایی محتاط نگه داشت.

زیان اولیه معکوس شد و به دلیل خوش بینی نسبت به چین، بزرگترین مقصد صادراتی این کشور، 0.2 درصد افزایش یافت. داده ها نشان داد که کشور در ژانویه به طور غیرمنتظره ای کوچک شده است.

ضعف در اشتغال به اقتصاد کمتر فرصتی برای ادامه افزایش نرخ بهره می دهد. اما این کشور همچنین با مشکل مواجه است که انتظار می رود بر رشد اقتصادی تأثیر بگذارد.

قیمت 0.1 درصد افزایش یافت، اما این هفته در بحبوحه عدم اطمینان در مورد مسیر سیاست پولی در کشور، زیان های شدیدی را تجربه کرد. معامله گران منتظر نشانه های بیشتری در مورد سیاست های پولی از سوی کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن بودند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.