آسیا FX با کاهش ارزش شرکت‌های دلاری، افزایش بازدهی در کاهش ترس بانک‌ها توسط Investing.com

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — ارزهای آسیایی روز چهارشنبه عقب نشینی کردند زیرا کاهش ترس از بحران بانکی باعث جهش شدید در بازدهی خزانه داری شد و برخی از شرط ها را دوباره احیا کرد که فدرال رزرو هنوز فرصتی برای افزایش نرخ بهره دارد. دلار همچنین در برابر سبدی از ارزها در

کد خبر : 339962
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
آسیا FX با کاهش ارزش شرکت‌های دلاری، افزایش بازدهی در کاهش ترس بانک‌ها توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — ارزهای آسیایی روز چهارشنبه عقب نشینی کردند زیرا کاهش ترس از بحران بانکی باعث جهش شدید در بازدهی خزانه داری شد و برخی از شرط ها را دوباره احیا کرد که فدرال رزرو هنوز فرصتی برای افزایش نرخ بهره دارد.

دلار همچنین در برابر سبدی از ارزها در تجارت آسیایی دوباره جایگاه خود را به دست آورد، اما همچنان نزدیک به پایین‌ترین سطح سال 2023 حرکت می‌کرد. و حدود 0.2 درصد افزایش یافت

این کاهش شدیدترین کاهش را در میان ارزهای آسیایی شاهد بود که 0.6 درصد کاهش یافت زیرا کاهش تقاضای پناهگاه امن نیز به جذابیت ین ضربه زد. شاخص تورم مورد علاقه بانک مرکزی در ماه مارس بیش از حد انتظار کاهش یافت.

این به سیگنال‌های دیگری مبنی بر اینکه تورم احتمالاً در کشور به اوج خود رسیده است، گره خورده است و به BOJ فضای بیشتری برای حفظ سیاست فوق‌العاده شل خود می‌دهد، که انتظار می‌رود در کوتاه‌مدت بر ین تأثیر بگذارد.

در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده نسبت به مقیاس بازگشت اقتصاد چین در سال جاری، ارزش 0.2 درصد کاهش یافت و به سطح 7 در برابر دلار بازگشت. در حالی که فعالیت‌های تجاری طی دو ماه گذشته به شدت بهبود یافته است، انتظار می‌رود که a در ماه مارس با پایان یافتن بهبودی پس از کووید، کمی خنک‌تر شود.

بخش عظیم صادراتی چین نیز با افزایش تقاضای جهانی رو به رو است.

پس از اینکه مایکل بار، رئیس نظارت بانکی فدرال رزرو، در مقابل کنگره شهادت داد که سیستم بانکی ایالات متحده انعطاف پذیر است و سقوط اخیر چندین بانک، عمدتاً دره سیلیکون، به دلیل مدیریت ضعیف ریسک بود، ارزهای آسیایی گسترده تر ضعیف شدند.

و هر کدام 0.3% سقوط کرد، در حالی که ریزش 0.2%.

پس از ماه فوریه، 0.2 درصد کاهش یافت و به ملاحظات مربوط به توقف افزایش نرخ بهره اعتبار بیشتری داد.

اظهارات بار برخی از شرط‌بندی‌ها را تحریک کرد که هنوز فضای کافی برای افزایش نرخ بهره و مبارزه با تورم وجود دارد – که فدرال رزرو در جلسه مارس خود تکرار کرد.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده در تجارت یک شبه با این مفهوم افزایش یافت. اما با توجه به اینکه فدرال رزرو اخیراً به رسیدن به نرخ های پایانی نزدیک شده است، که خبر از توقف نهایی در افزایش نرخ بهره می دهد، بازدهی همچنان بسیار پایین تر از بالاترین سطح قبلی خود در سال جاری باقی مانده است.

ترس از بحران بانکی ایالات متحده، دلار را در ماه مارس کاهش داد، در حالی که افزایش شرط بندی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو فضای کمی برای تشدید بیشتر سیاست ها خواهد داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.