آسیا FX با سنگین شدن داده های ضعیف چین، در انتظار نشست فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی روز دوشنبه عقب نشینی کردند، زیرا داده های ضعیف اقتصادی چین بر احساسات تاثیر گذاشت، در حالی که بازارها در آستانه نشست فدرال رزرو که این هفته آغاز می شود، کاهش یافتند. چین 0.2 درصد سقوط کرد در حالی که 0.2 درصد از دست داد

کد خبر : 274540
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
آسیا FX با سنگین شدن داده های ضعیف چین، در انتظار نشست فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی روز دوشنبه عقب نشینی کردند، زیرا داده های ضعیف اقتصادی چین بر احساسات تاثیر گذاشت، در حالی که بازارها در آستانه نشست فدرال رزرو که این هفته آغاز می شود، کاهش یافتند.

چین 0.2 درصد سقوط کرد در حالی که 0.2 درصد از دست داد پس از اینکه داده ها نشان داد که این کشور به طور غیرمنتظره ای در ماه اکتبر کوچک شده است. همچنین به طور غیرمنتظره ای منقبض شد زیرا چندین مرکز اقتصادی با احیای مجدد موارد COVID-19 مواجه شدند.

این قرائت نگرانی‌ها را در مورد کند شدن فعالیت اقتصادی در چین افزایش داد، به طوری که این کشور هنوز هم در سال جاری از انبوهی از قرنطینه‌ها رنج می‌برد. مراکز اقتصادی از جمله ووهان و چنگدو اخیراً پس از افزایش موارد عفونت، محدودیت‌های کووید را مجدداً معرفی کردند.

سرمایه گذاران نسبت به هرگونه اختلالات اقتصادی بیشتر در چین، به ویژه پس از اینکه پکن تعهد خود را به سیاست سختگیرانه خود در برابر کووید صفر تکرار کرد، محتاط هستند.

ضعف در بازارهای چین به آسیای بزرگتر سرایت کرد. 0.1% کاهش یافت در حالی که 0.4% کاهش یافت.

پس از اینکه داده‌ها در ماه سپتامبر کاهش بیشتری نشان دادند، ۰.۲ درصد کاهش یافت و چشم‌انداز دو ماه آینده همچنان ضعیف است. افزایش تورم و چشم‌انداز منفی بانک مرکزی ژاپن در سال جاری به شدت بر ین تأثیر گذاشت و ارزش این ارز به ضعیف‌ترین سطح خود در 32 سال اخیر نزدیک شد.

دلار در روز دوشنبه ثابت معامله شد و حول و حوش سطح 110 در نوسان بود. انتظار می‌رود که در روزهای آینده ارزش دلار ثابت بماند، زیرا معامله‌گران حداقل از سوی فدرال رزرو در روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌کنند.

با این حال، بازارها همچنین شرط می‌بندند که نشانه‌هایی از کاهش فشارهای تورمی، فدرال رزرو را به سمت نرم کردن موضع جنگ طلبانه خود در ماه‌های آینده سوق خواهد داد. بازده دلار و خزانه داری ایالات متحده از بالاترین رقم چند ساله در ماه اکتبر با این تصور کاهش یافت.

اما چشم انداز ارزهای آسیایی محدود است، به ویژه با توجه به اینکه نرخ بهره آمریکا حداقل تا سال آینده بالا خواهد ماند. افزایش نرخ بهره باعث زیان شدید ارزهای آسیایی در سال جاری شد.

در میان ارزهای Antipodean، پس از رشد بیش از حد انتظار در سپتامبر، 0.1 درصد افزایش یافت و چشم انداز اقتصاد استرالیا را تقویت کرد.

خوانش مثبت همچنین نشان می دهد که این کشور فضای اقتصادی کافی برای ادامه افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.