آسیا FX با رشد دلار جلوتر از حقوق و دستمزد غیرکشاورزی توسط Investing.com قطع شد

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه به دلیل احتیاط پیش از گزارش کلیدی کار ایالات متحده، بی‌صدا شدند، در حالی که فشار دلار نیز در بحبوحه سیگنال‌های جنگ‌طلبانه فدرال رزرو افزایش یافت. یک استثنا بود، با افزایش 0.4 درصدی و افزایش سودهای اخیر به این امید که دولت کره

کد خبر : 264317
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۱۴
آسیا FX با رشد دلار جلوتر از حقوق و دستمزد غیرکشاورزی توسط Investing.com قطع شد



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– اکثر ارزهای آسیایی در روز جمعه به دلیل احتیاط پیش از گزارش کلیدی کار ایالات متحده، بی‌صدا شدند، در حالی که فشار دلار نیز در بحبوحه سیگنال‌های جنگ‌طلبانه فدرال رزرو افزایش یافت.

یک استثنا بود، با افزایش 0.4 درصدی و افزایش سودهای اخیر به این امید که دولت کره جنوبی به مداخله در بازارهای ارز ادامه دهد. این وون از پایین ترین سطح 13 ساله خود در این هفته بهبود یافت.

قرار بود ارز کره جنوبی در این هفته حدود 2.6 درصد افزایش یابد که بهترین عملکرد هفتگی آن از مارس 2020 تاکنون است. دولت کره جنوبی نیز روز جمعه متعهد شد که بازارهای محلی را تثبیت کند و تورم را مهار کند.

در روز جمعه که تحت فشار جهش شدید قیمت نفت در این هفته قرار گرفت، 0.3 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح 82.356 در برابر دلار در روز جمعه رسید. علیرغم اقدامات مداخله ای و افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی، این ارز در بیشتر سال 2022 در اطراف پایین ترین سطح خود قرار داشته است.

قیمت دلار نزدیک به 145 کاهش یافت، حتی در حالی که داده ها در ماه آگوست کاهش یافتند که نشان دهنده درد بیشتری برای سومین اقتصاد بزرگ جهان در ماه های آینده است. ژاپن همچنین با افزایش قیمت کالاها و کاهش شدید ین در سال جاری دست و پنجه نرم می کند.

زیان در سراسر آسیای جنوب شرقی با 0.4 درصد کاهش، در حالی که چین 0.2 درصد کاهش یافت. بازارهای چین برای تعطیلات یک هفته ای بسته بودند.

قیمت از ضررهای اخیر بهبود یافت و در حدود 112.13 ثابت معامله شد. پس از تکرار این که بانک بعید به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت تغییر کند، دلار یک شبه افزایش یافت.

اکنون تمرکز بر داده های ایالات متحده است که اواخر روز جمعه منتشر می شود. انتظار می‌رود این قرائت رشد ثابتی را در بازار کار نشان دهد و فضای کافی برای افزایش شدید نرخ‌های بهره را فراهم کند.

با این حال، داده های روز پنجشنبه نشان داد که هفته نامه ایالات متحده اندکی بیشتر از حد انتظار رشد کرده است که نشان دهنده نرمی بازار کار است.

ارزهای آسیایی در سال جاری در بحبوحه فشارهای ناشی از افزایش نرخ بهره آمریکا و افزایش ارزش دلار آمریکا به شدت کاهش یافته اند. انتظار می‌رود که این روند در ماه‌های آینده ادامه یابد، زیرا فدرال رزرو قصدی برای ملایم‌تر کردن موضع جنگ‌طلبانه خود نشان نداده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.