آسیا FX با رسیدن دلار قبل از گزارش CPI توسط Investing.com به پایین‌ترین حد در 2 ماه گذشته افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه افزایش یافتند، در حالی که بازارها منتظر سیگنال های بیشتری در مورد نقطه اوج نرخ بهره ایالات متحده بودند، در حالی که تمرکز روی داده های تورم آتی نیز معطوف شد، دلار ضررهای اخیر را افزایش داد. نظرات مقامات فدرال رزرو در این هفته

کد خبر : 374127
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
آسیا FX با رسیدن دلار قبل از گزارش CPI توسط Investing.com به پایین‌ترین حد در 2 ماه گذشته افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز چهارشنبه افزایش یافتند، در حالی که بازارها منتظر سیگنال های بیشتری در مورد نقطه اوج نرخ بهره ایالات متحده بودند، در حالی که تمرکز روی داده های تورم آتی نیز معطوف شد، دلار ضررهای اخیر را افزایش داد.

نظرات مقامات فدرال رزرو در این هفته حاکی از آن بود که بانک مرکزی در چرخه افزایش نرخ فعلی خود به رسیدن به اوج نرخ بهره نزدیک شده است. این جرقه جریان های شدید سرمایه از دلار و به دارایی های ریسک محور بیشتری را در بحبوحه شرط بندی ها مبنی بر اینکه دلار آمریکا مسیر خود را طی کرده است، ایجاد کرد.

دلار با کاهش 0.3 درصدی هر یک به کمترین میزان در دو ماه اخیر، کاهش یک شبه خود را در معاملات آسیایی افزایش داد.

ضعیف شدن دلار، همراه با کاهش ترس از فدرال رزرو، باعث افزایش شدید بیشتر ارزهای آسیایی شد و همچنین به آنها کمک کرد تا از ضررهای اخیر در برابر دلار بازگردند.

ارزش دلار در برابر دلار 0.6 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد یک ماهه نزدیک شد، یک رشته قرائت ضعیف اقتصادی را از بین برد، در حالی که 0.5 درصد جهش کرد. این دو بهترین عملکرد روز در منطقه بودند.

نرخ حساس به نرخ 0.1 درصد افزوده شد، در حالی که تمرکز نیز به آینده این هفته معطوف شد، در حالی که 0.2 درصد بالاتر از داده های تورم محلی (CPI) که در اواخر روز منتشر می شود، افزایش یافت.

یوان چین در میان صحبت های محرک افزایش یافت

در روز چهارشنبه 0.3 درصد افزایش یافت و پس از یک سری اصلاحات قوی روزانه توسط بانک خلق چین، به بالاترین سطح سه هفته اخیر دلار رسید.

پس از آنکه منابع رسانه ای دولتی گزارش دادند که پکن در حال بررسی اقدامات محرک بیشتری برای حمایت از کند شدن بهبود اقتصادی پس از کووید-19 است، به یوآن نیز کمک کرد تا چشم انداز اقتصاد چین را بهبود بخشد.

در حالی که احتمالاً اقتصاد چین از اقدامات هزینه بیشتری منتفع خواهد شد، یوان ممکن است با بادهای مخالف جدید ناشی از افزایش نقدینگی و تورم در این کشور و همچنین کاهش بالقوه بیشتر نرخ بهره توسط PBOC مواجه شود.

ارزش پول چین در برابر دلار در ماه ژوئن به پایین‌ترین حد خود در شش ماه گذشته رسیده بود.

CPI ایالات متحده، نشانه های فدرال رزرو در تمرکز است

بازارها به طور کلی بر روی ایالات متحده آینده متمرکز بودند، که انتظار می رود نشان دهد که تورم کلی در ماه ژوئن کاهش یافته است. اما انتظار می رود که ثابت بماند، که به نوبه خود می تواند افزایش نرخ بهره را در کوتاه مدت توسط فدرال رزرو جلب کند.

در حالی که مقامات فدرال رزرو گفتند که اوج نرخ بهره ایالات متحده نزدیک است، آنها همچنین به اتفاق آرا موافقت کردند که برای فرونشاندن تورم چسبنده به افزایش بیشتر نرخ در کوتاه مدت نیاز است.

به طور گسترده ای انتظار می رود که فدرال رزرو در نشست اواخر جولای برگزار شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.