آسیا FX اندکی حرکت می کند، دلار ثابت است در حالی که هفته سنگین فدرال رزرو در حال نزدیک شدن است توسط Investing.com

© رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز دوشنبه حرکت اندکی داشتند، در حالی که بازارها منتظر سیگنال های بیشتر در مورد سیاست های پولی از سوی چندین بلندگو و مجموعه داده های فدرال رزرو بودند که اواخر هفته منتشر می شود، دلار ثابت ماند. ارزهای منطقه ای همچنان از گرمای

کد خبر : 322448
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۴۰
آسیا FX اندکی حرکت می کند، دلار ثابت است در حالی که هفته سنگین فدرال رزرو در حال نزدیک شدن است توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com — اکثر ارزهای آسیایی در روز دوشنبه حرکت اندکی داشتند، در حالی که بازارها منتظر سیگنال های بیشتر در مورد سیاست های پولی از سوی چندین بلندگو و مجموعه داده های فدرال رزرو بودند که اواخر هفته منتشر می شود، دلار ثابت ماند.

ارزهای منطقه ای همچنان از گرمای بیش از حد انتظار ایالات متحده در هفته گذشته در حال چرخش بودند، که شاهد بازگشت ترس از تشدید سیاست پولی بیشتر توسط فدرال رزرو بود.

دلار در برابر سبدی از ارزها اندکی افزایش یافت و بیشتر سودهای هفته گذشته خود را در بحبوحه سیگنال های تورمی قوی و اظهارات تند تند مقامات فدرال رزرو حفظ کرد.

و هر کدام کمتر از 0.1 درصد افزایش یافت و در بالاترین سطح شش هفته ای معامله شد.

تمرکز این هفته بر جلسه فوریه فدرال رزرو است، که انتظار می رود در روز چهارشنبه، لفاظی های تندروانه بانک مرکزی را روشن کند. مقامات فدرال رزرو، از جمله و، نیز قرار است این هفته صحبت کنند.

انتظار می‌رود که ایالات متحده در کوتاه‌مدت به رشد خود ادامه دهد، زیرا آمارهای تورم داغتر از حد انتظار و قدرت در بازار کار نشان داد که فدرال رزرو فضای اقتصادی کافی برای ادامه افزایش نرخ‌ها دارد.

بازارها اکنون در مورد اینکه کجا می تواند به اوج خود در سال جاری برسد نامطمئن هستند، برخی از تحلیلگران هشدار می دهند که نرخ ها ممکن است از 6٪ افزایش یابد.

سیاست پولی ژاپن نیز در این هفته مورد توجه قرار گرفته است، با حرکت اندک در روز دوشنبه. انتظار می‌رود که کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن (BOJ) روز جمعه شهادتی ارائه کند که سرنوشت بانک مرکزی ژاپن را بیشتر روشن خواهد کرد.

به عنوان بانک مردم برای ششمین ماه متوالی خاموش شد. این حرکت نشان داد که پکن در نظر دارد با خروج مجدد این کشور از سه سال قرنطینه ناشی از کووید، سیاست‌های خود را به اندازه کافی برای حمایت از رشد اقتصادی حفظ کند.

بهبود در چین نویدبخش بازارهای آسیایی است که به این کشور به عنوان مقصد تجاری متکی هستند. اما داده های اقتصادی منتشر شده تاکنون تصویری متوسط ​​از اقتصاد را ترسیم کرده است.

ارزهای آسیای جنوب شرقی روز دوشنبه تقویت شدند، اما نسبت به هفته قبل کاهش شدیدی داشتند. جهش 0.7 درصدی داشت و بهترین عملکرد آن روز بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.