آزمون گربه سیاه متفاوت: زیر 15 ثانیه پیشی متفاوت را شناسایی کنید!

[ad_1] آزمون گربه سیاه متفاوت: در این پازل تصویری، سعی کنید زیر 15 ثانیه پیشی سیاهی که با بقیه گربه ها فرق دارد را شناسایی کنید. در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به

کد خبر : 414961
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
آزمون گربه سیاه متفاوت: زیر 15 ثانیه پیشی متفاوت را شناسایی کنید!

[ad_1]

آزمون گربه سیاه متفاوت

آزمون گربه سیاه متفاوت: در این پازل تصویری، سعی کنید زیر 15 ثانیه پیشی سیاهی که با بقیه گربه ها فرق دارد را شناسایی کنید. در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود.

بنابراین، تست های بینایی آنلاین مانند آزمون گربه سیاه متفاوت به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشم های خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه روزانه شما را به انجام چنین چالش های سرگرم کننده و مفید دعوت می کند.

اکنون وقت آن است تا بینایی خود را محک بزنید.

آزمون گربه سیاه متفاوت

در تصویر 20 گربه سیاه وجود دارد که همه آنها به جز یکی درست عین هم هستند. همانطور که قبلا گفتیم شما باید پیشی سیاهی را که از بقیه متفاوت است را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید. آیا می توانید گربه سیاه متفاوت را زیر 15 ثانیه پیدا کنید؟

لازم است قبل از پاسخ دادن به آزمون گربه سیاه متفاوت، تصویر را با دقت بررسی کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. با این حال، نگران نباشید! جواب درست در انتهای صفحه قرار دارد.

گربه های سیاه

.

.

آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید در 7 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

.

.

آیا می توانید تاس اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!

جواب

در این پازل تصویری، شما باید گربه سیاه متفاوت را شناسایی می کردید. اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

برای دیدن جواب آزمون گربه سیاه متفاوت به تصویر زیر نگاه کنید:

گربه سیاه متفاوت

پیشی که در ردیف دوم از ستون دوم قرار دارد با بقیه گربه های سیاه فرق دارد. برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای محک زدن بینایی شما هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون گربه سیاه متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟

فواید حل تست های بینایی

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی مانند آزمون یافتن بستنی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

آزمون تشخیص گرگینه: کدام یک گرگینه است؟



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.