آزمون شناسایی قاتل زن: در 11 ثانیه بگویید چه کسی زن را کشته؟

[ad_1] آزمون شناسایی قاتل زن: اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس این معمای کارآگاهی جذاب را انجام دهید. قتلی در یک رستوران رخ داده است. شما باید در طول 11 ثانیه تشخیص دهید کدام یک از افراد موجود در تصویر خانم را به قتل رسانده است. با انجام آزمون شناسایی قاتل زن ضریب

کد خبر : 425807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
آزمون شناسایی قاتل زن: در 11 ثانیه بگویید چه کسی زن را کشته؟

[ad_1]

آزمون شناسایی قاتل زن

آزمون شناسایی قاتل زن: اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس این معمای کارآگاهی جذاب را انجام دهید. قتلی در یک رستوران رخ داده است. شما باید در طول 11 ثانیه تشخیص دهید کدام یک از افراد موجود در تصویر خانم را به قتل رسانده است. با انجام آزمون شناسایی قاتل زن ضریب هوشی خود را محک بزنید.

حل پازل ها، معماها و تست های هوش به مهارت های بینایی عالی و تفکر انتقادی نیاز دارد. با این حال، حل معماها باعث می شود تا دوپامین در بدن شما ترشح شود که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را با آزمون شناسایی قاتل زن به چالش می کشد. با انجام این تست هوش دو دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز خود را محک بزنید. کارشناسان ادعا کرده اند که فقط افراد باهوش می توانند آزمون شناسایی قاتل زن را حل کنند. شما چطور؟ آیا می توانید در 11 ثانیه این معمای جذاب را حل کنید؟ پس بیایید ببینیم.

آزمون شناسایی قاتل زن؛ قاتل خانم کیست؟

هیچ کس با ضریب هوشی بالا متولد نمی شود، اما شما می توانید باهوش تر شوید. اولین گام تمرین کردن است. ساده ترین تمرین برای بالا بردن ضریب هوشی حل کردن معماها و بازی های فکری است. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه مثل همیشه تست هوش جالبی را برای شما عزیزان آماده کرده است تا مغز خود را به چالش بکشید. به تصویر زیر نگاه کنید:

قاتل-زن-کیست

قتلی در یک رستوران رخ داده است. زنی در کف دستشویی پیدا شده است که سه نفر در نزدیکی جسدش هستند:

الف) سرایدار

ب) پیشخدمت

ج) آشپز

در آزمون شناسایی قاتل زن هر سه مظنون اسلحه ای دارند که می شود از آن برای قتل استفاده کرد. پیشخدمت یک اسلحه دستی دارد. آشپز در حالی که غرق خودن است، چاقوی در جیب دارد. سرایدار طنابی در دست دارد. اما فقط یکی از آن‌ها زن را به قتل رسانده است. قاتل چه کسی می تواند باشد؟ تصویر را با دقت مشاهده کنید و استنباط کنید که چه کسی زن را کشته است. همه سرنخ ها در مقابل چشمان شما است. اما به یاد داشته باشید، زمان بسیار مهم است. شما فقط 11 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی قاتل زن را حل کنید.

.

.

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

.

11 ثانیه شما تمام شد.

پس مظنون را دستگیر کردید؟ بیایید ببینیم آیا فرد مناسبی را گرفتید یا نه.

جواب آزمون

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زن،  سرایدار است. می خواهید بدانید چرا؟

قاتل زن

  • زن مرده است، اما خونی ریخته نشده است. به علاوه چشم و دهانش باز است. او با روشی کشته شده است که باعث خونریزی نمی شود.
  • پیشخدمت اسلحه دستی دارد و آشپز چاقو، پس آن‌ها نمی توانند قاتل باشند.
  • از این رو سرایدار قاتل است. شواهد نشان می دهد که او زن را با طناب خفه کرده است.

آیا جواب شما نیز همین است؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم. شما واقعا یک فرد باهوش هستید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل زن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

معماهای مانند آزمون شناسایی قاتل زن برای ارزیابی مغز ما مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای بررسی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها بهره می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان. پس آماده شوید و این معمای جذاب را حل کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.