آزمون شناسایی دزد واقعی: در 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید!

[ad_1] آزمون شناسایی دزد واقعی: آیا می توانید در عرض 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید؟ ادعا شده است تنها یک کارآگاه حرفه ای می تواند این تست هوش تصویری را حل کند. شما چطور؟ آزمون شناسایی دزد واقعی یک معمای ذهنی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از

کد خبر : 476607
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
آزمون شناسایی دزد واقعی: در 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید!

[ad_1]

آزمون شناسایی دزد واقعی

آزمون شناسایی دزد واقعی: آیا می توانید در عرض 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید؟ ادعا شده است تنها یک کارآگاه حرفه ای می تواند این تست هوش تصویری را حل کند. شما چطور؟

آزمون شناسایی دزد واقعی یک معمای ذهنی سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شما است. در این نوع از بازی های فکری، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی و استدلال منطقی خود به پاسخ برسید. برای رسیدن به راه حل باید خلاقانه فکر کنید.

آزمون شناسایی دزد واقعی

دزد کیست؟

در تصویر بالا، باید تشخیص دهید که چه کسی واقعا یک دزد است. در تصویر شما می توانید سه شخص را ببینید که درون یک گاوصندوق  هستند. با این حال، فقط یکی از آنها واقعا دزد است و دو نفر دیگر نقش بازی می کنند. این پازل بینندگان را با پرسیدن این سوال «دزد واقعی کیست؟» به چالش می کشد.

قبل از پاسخ دادن به سوال باید با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پیدا کردن پاسخ ساده می تواند کاری دشوار باشد. با این حال، پاسخ آزمون شناسایی دزد واقعی در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا موفق شدید دزد واقعی را تشخیص دهید؟

پاسخ

اگر با دقت به لباس و سر و وضع هر 3 سارق نگاه کنید، می توانید دزد واقعی را شناسایی کنید. به هر حال، پاسخ آزمون شناسایی دزد واقعی فرد سمت چپ تصویر است، او یک دزد واقعی است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که مرد وسطی نقایش را برداشته و چهره اش معلوم شده است. فرد سمت راست دستکش نپوشیده و اثر انگشتش در همه جا باقی خواهد ماند. بنابراین او هم نقش بازی می کند. تنها فرد سمت چپ است که هم نقاب و هم دستکش دارد.

دزد واقعی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد واقعی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.