آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید در طول 8 ثانیه مجرم را پیدا کنید؟

[ad_1] آزمون شناخت مجرم: اگر فکر می کنید ضریب هوشی بالایی دارید پس مجرم درون تصویر را شناسایی کنید. مطالعات ثابت کرده است که معماها و بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی بیشتر و تقویت مغز است. حل معماها و آزمون ها به‌ می‌توانند به

کد خبر : 426266
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید در طول 8 ثانیه مجرم را پیدا کنید؟

[ad_1]

آزمون شناخت مجرم

آزمون شناخت مجرم: اگر فکر می کنید ضریب هوشی بالایی دارید پس مجرم درون تصویر را شناسایی کنید. مطالعات ثابت کرده است که معماها و بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی بیشتر و تقویت مغز است. حل معماها و آزمون ها به‌ می‌توانند به شما در داشتن تفکر جانبی و قدرت ذهنی بالاتر کمک کنند. اکنون ما شما را با حل آزمون شناخت مجرم به چالش می کشیم. باید بفهمید کدام یک مجرم است.

آزمون شناخت مجرم

آزمون شناخت مجرم

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با آزمون ها و معماهای سرگرم کننده در خدمت شما عزیزان است. با کمک آزمون شناخت مجرم، شما می توانید قدرت ذهن را تقویت کنید و ضریب هوشی تان را محک بزنید. چون این نوع پازل ها سرعت و عملکرد مغز و ذهن را تقویت کرده و کمک می‌کنند بهتر به حل مسائل پیچیده بپردازید.

آیا آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم!

.

.

آیا موفق خواهید شد؟

قبل این که شروع کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا خوب حواس تان را جمع کنید. بعد با خاطر جمع به تصویر نگاه کرده و مجرم را تشخیص دهید. از حس کارآگاهی خود استفاده کنید.

آزمون شناخت مجرم

با این حال فراموش نکنید که خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون معمای تشخیص مجرم را حل کنید.

.

.

.

.

خوب؛ آیا موفق شدید مجرم را شناسایی کنید؟ کارشناسان می گویند فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند این معما را حل کنند. ولی ما به شما باور داریم.

زمان زیادی ندارید، پس کمی عجله کنید!

اگر کمی به تصویر نگاه کنید، متوجه مجرم خواهید شد. بیایید کمی به تصویر نگاه کنیم. فرد سمت چپ که رو به رو یک آسانسور با در باز ایستاده کاملا آرام و عادی است و ظاهرا می خواهد وارد آسانسور شود. اما مرد کنار او که رو به رو ی در آسانسور بسته ایستاده، مضطرب به نظر می‌رسد و دست خود را نیز پشت سرش نگهداشته و کاملا با استرس به سمت راست خود نگاه می کند. آیا فکر می کنید او مجرم باشد؟ شما جواب بدهید.

جواب آزمون شناخت معما برای افراد باهوش

اگر موفق به یافتن مجرم شده اید به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال تشخیص او هستید، باید بگوییم که مجرم فردی است که آسانسور پشت سرش بسته است.

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت مجرم لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.