آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس: مشکل عکس چیست؟

[ad_1] آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس درس می تواند ساده اما در عین حال  سرگرم کننده نیز باشد. اگر از حل بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برید، پس این بازی فکری برای شما مناسب است. بازی‌های فکری باعث می‌شود خلاقانه فکر کنید. برای تقویت ذهن و خلاقیت تان باید از چهارچوب فکری

کد خبر : 398505
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس: مشکل عکس چیست؟

[ad_1]

آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس

آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس درس می تواند ساده اما در عین حال  سرگرم کننده نیز باشد. اگر از حل بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برید، پس این بازی فکری برای شما مناسب است. بازی‌های فکری باعث می‌شود خلاقانه فکر کنید. برای تقویت ذهن و خلاقیت تان باید از چهارچوب فکری و ذهنی همیشگی‌تان دور شده و متفاوت فکر کنید. تست‌ها، معماها و آزمون‌ها را تحلیل کنید و به جواب درست برسید.

آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس

آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس

برای حل آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس به جزئیات دقت کنید!

در تصویر بالا شما باید اشتباه پنهان در تصویر کلاس درس را تشخیص دهید. همانطور که می‌بینید در این آزمون یک معلم و دانش آموز ایستاده‌اند.

ظاهرا معلم در حال سرزنش دانش آموز است و دانش آموز نیز در حالی که سکوت کرده، به حرف های معلم گوش می‌دهد. یک گوشه تصویر روی میز معلم نیز چند کتاب به چشم می‌خورد.

شاید با خودتان بگویید خوب، پس اشتباه تصویر چه می‌تواند باشد؟ در این تصویر همه چیز سرجای خودش است و هیچ عیب و ایرادی وجود ندارد. اما سخت در اشتباهید، زیرا نمی‌توانید اشتباه را با یک نگاه سرسری پیدا کنید. بلکه باید دقت کنید و با حواس جمع به دنبال اشتباه بگردید.

معماها و بازی‌های فکری

معماها و بازی های فکری روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، آیا توانستید در آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس، آنچه درست نیست را پیدا کنید؟

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس

اگر موفق به یافتن پاسخ در آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس درس شده اید، به شما تبریک می‌گوییم. زیرا شما از قدرت هوش بالایی برخوردار هستید. اما اگر هنوز به دنبال اشتباه می‌گردید، بیایید تا پاسخ را به شما نشان دهیم.

اگر یک بار دیگر به درب کلاس نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که چفتی دروازه، در سمت اشتباه بسته شده است. در حالی که چفتی دروازه‌ها باید سمت چپ و دستگیره در سمت راست دروازه قرار گرفته باشد.

اشتباه تصویر روی دروازه قرار دارد. که ما این پایین برایتان نشان داده ایم.

آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه تصویر کلاس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.