آزمون تشخیص تعداد ببر: در عکس چند ببر وجود دارد؟

[ad_1] اگر به دنبال یک راهی برای محک زدن دقت بینایی چشمان تان هستید، آزمون تشخیص تعداد ببر را امتحان کنید. در چالش امروز با یک تصویر گیج کننده مواجه خواهید شد. شما باید سعی کنید در عرض 9 ثانیه تعداد ببرهای موجود در تصویر را تشخیص دهید. داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام

کد خبر : 402405
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
آزمون تشخیص تعداد ببر: در عکس چند ببر وجود دارد؟

[ad_1]

آزمون تشخیص تعداد ببر

اگر به دنبال یک راهی برای محک زدن دقت بینایی چشمان تان هستید، آزمون تشخیص تعداد ببر را امتحان کنید. در چالش امروز با یک تصویر گیج کننده مواجه خواهید شد. شما باید سعی کنید در عرض 9 ثانیه تعداد ببرهای موجود در تصویر را تشخیص دهید.

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم پازل ها و معماهای تصویری را حل کنید. دانشمندان می گویند تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

آزمون تشخیص تعداد ببر

در عکس چند ببر وجود دارد؟

 

در تصویر بالا باید تعداد کل ببرها را تشخیص دهید. اگر فکر می کنید مهارت های بینایی و ذهنی عالی دارید، پس مطمئنا می توانید این چالش را در طول 9 ثانیه حل کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

جواب آزمون تعداد ببر

در بازی، باید تعداد کل ببرهای موجود در تصویر را پیدا می کردید. در ابتدا ممکن است فقط 9 ببر را ببینید. با این حال، اگر با دقت نگاه کنید، 15 ببر در تصویر وجود دارد. در ردیف اول، 5 ببر، در ردیف دوم، 4 و در ردیف سوم، 6 ببر وجود دارد. برای سهولت شما، تعداد همه ببر ها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

 

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای ارزیابی قدرت بینایی شما هستند. به هر حال، این معما پیچیده، ساده بود. اما مطمئنا وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می فهمید، احساس خوبی دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تعداد ببر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.