آزمایشگاه منابع طبیعی کانادا برای کمک به تولید مدال آزادی پرل هاربر

[ad_1] 7 دسامبر 2021 همیلتون، منابع طبیعی انتاریو کانادا آزمایشگاه منابع طبیعی CanmetMATERIALS کانادا در همیلتون، بخش مهمی از مدال آزادی یو اس اس آریزونا را برای قدردانی از افسران و خدمه ای که در هنگام بمباران یو اس اس آریزونا در حمله به پرل هاربر جان خود را از دست دادند، تولید خواهد کرد.

کد خبر : 139432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
آزمایشگاه منابع طبیعی کانادا برای کمک به تولید مدال آزادی پرل هاربر

[ad_1]

7 دسامبر 2021 همیلتون، منابع طبیعی انتاریو کانادا

آزمایشگاه منابع طبیعی CanmetMATERIALS کانادا در همیلتون، بخش مهمی از مدال آزادی یو اس اس آریزونا را برای قدردانی از افسران و خدمه ای که در هنگام بمباران یو اس اس آریزونا در حمله به پرل هاربر جان خود را از دست دادند، تولید خواهد کرد.

در 7 دسامبر 1941، USS آریزونا بمباران شد و متعاقبا غرق شد و 1177 افسر و خدمه از جمله پنج کانادایی کشته شدند. لورن فی برونر، کنترل کننده آتش نشانی کلاس سوم، خدمه دوم تا آخری بود که از کشتی فرار کرد. در سال 2015، او بنیاد یادبود یو اس اس آریزونا لورن اف برونر را تأسیس کرد تا تاریخ و خاطره آن را حفظ کند. آریزونا‘پیچ. به عنوان بخشی از این میراث، برنامه های او شامل ایجاد مدال آزادی USS آریزونا با استفاده از فولاد واقعی بود که او و سایر بازماندگان از غرق شده دریافت کردند. آریزونا از فرماندهی نیروی دریایی در پرل هاربر

CanmetMATERIALS توسط بنیاد برای کمک به تولید USS Arizona تماس گرفت مدال آزادی با برش لیزری “A” تلطیف شده در جلوی “فولاد مقدس”. برای این پروژه، CanmetMATERIALS 140 کیلوگرم فولاد گرفته شده از روبنای نجات‌یافته آریزونا را به ضخامت 1/16 اینچ می‌پیچد که سپس به ایالات متحده ارسال می‌شود تا بر روی مدال آزادی جوش داده شود.

پس از تکمیل، این مدال ها در ماه فوریه برای خرید آنلاین توسط آمریکایی ها و کانادایی ها در دسترس خواهد بود. درآمد حاصله برای ایجاد پرتره های دستی و بیوگرافی هر یک از خدمه، از جمله پنج کانادایی، به عنوان میراثی ماندگار برای قدردانی از افسران و اعضای خدمه ای که جان خود را فدا کردند، استفاده خواهد شد.

آزمایشگاه CanmetMATERIALS در سال 1942 برای کمک به کانادا در تلاش های جنگی خود ایجاد شد و از آن زمان روی مسائل مهمی از جمله مسیرهای تانک در دهه 1940، اجزای رآکتور هسته ای در دهه 1950 و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای امروزی کار کرده است.

– 30 –

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.