آرژانتین در میان بلاتکلیفی سیاسی و اقتصادی به سمت استیبل کوین ها می رود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] شهروندان آرژانتین پس‌انداز خود را با استفاده از استیبل کوین‌ها در میان جو عدم اطمینان اخیر ایجاد شده توسط استعفای برخی از اعضای کلیدی دولت پوشش می‌دهند. وزیر اقتصاد کشور آخر هفته گذشته در کنار سایر شخصیت ها از سمت خود استعفا داد و آشفتگی ایجاد کرد که باعث شد قیمت استیبل کوین در

کد خبر : 225561
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
آرژانتین در میان بلاتکلیفی سیاسی و اقتصادی به سمت استیبل کوین ها می رود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

شهروندان آرژانتین پس‌انداز خود را با استفاده از استیبل کوین‌ها در میان جو عدم اطمینان اخیر ایجاد شده توسط استعفای برخی از اعضای کلیدی دولت پوشش می‌دهند. وزیر اقتصاد کشور آخر هفته گذشته در کنار سایر شخصیت ها از سمت خود استعفا داد و آشفتگی ایجاد کرد که باعث شد قیمت استیبل کوین در کشور در برخی صرافی ها 11 درصد افزایش یابد.

کاهش شدید نرخ دلار به پزو به دلیل عدم اطمینان سیاسی در آرژانتین

نرخی که شهروندان در آرژانتین برای مبادله ارز فیات بومی، پزو آرژانتین، با دلار استفاده می کنند، به دلیل جو نااطمینانی سیاسی و اقتصادی که این کشور در حال حاضر با آن مواجه است، به شدت کاهش یافته است. استعفای مارتین گوزمان، وزیر اقتصاد، موج‌های شوک ایجاد کرد، زیرا او یکی از بزرگ‌ترین امضاکنندگان قراردادی بود که این کشور با صندوق بین‌المللی پول (IMF) برای بازسازی بدهی‌های این کشور با این سازمان منعقد کرد.

استعفای گوزمان همچنین باعث اخراج سایر افسران مهم وزارتخانه از جمله رامیرو توسی، روبرتو آریاس و رودریگو روته شد. این باعث شد که نرخ مبادله پزو برای دلار آمریکا در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال به رکوردهایی برسد. بر اساس گزارش بلومبرگ، این نرخ در بورس بایننس به ۲۵۷ پزو آرژانتین رسید که ۶.۶ درصد افزایش داشت. در صرافی لیمون کش، قیمت ها 11 درصد افزایش یافت و به 279 پزو رسید.


تورم و کاهش ارزش آرژانتینی ها را به سمت ارزهای خارجی و رمزارز سوق می دهد

این وضعیت باعث شده است که آرژانتینی ها عجله کنند تا پزو خود را با ارزهای خارجی مانند دلار آمریکا و همچنین برای استیبل کوین های وابسته به دلار مانند USDT مبادله کنند. حتی با انتصاب وزیر اقتصاد جدید، سیلوینا باتاکیس، بازار به نرخ های قبلی خود بازنگشت. به گفته رسانه های محلی، نرخ ارز حتی به 280 پزو در هر دلار کاهش یافت و حتی در برخی صرافی ها به مرز 300 پزو در هر دلار رسید.

علاوه بر این، حجم معاملات استیبل کوین به میزان قابل توجهی افزایش یافت. برخی از اپراتورها افزایش 500 درصدی در حجم معاملات را در ساعاتی از تعطیلات آخر هفته گزارش کردند، در حالی که بیشتر معامله گران سعی می کنند برای استفاده از فرصت های آربیتراژ، افزایش بازارهای سنتی را پیش بینی کنند.

نرخ مبادله دلار دیجیتال از نرخ دلار فیزیکی بالاتر رفت و نشان داد که آرژانتینی‌ها ترجیح می‌دهند این انواع را به دلیل ساده بودن مبادله مجدد آن‌ها برای کالاهای دیگر و همچنین استفاده‌های متفاوتی که در مقایسه با اسکناس دلار دارند، خریداری کنند. این حرکات با نظرسنجی انجام شده توسط Americas Markets Intelligence در ماه آوریل مطابقت دارد که نشان می‌دهد 12 درصد از مردم در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و 18 درصد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند.

نظر شما در مورد افزایش اخیر تقاضا و قیمت چندین استیبل کوین در آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.