آرژانتین توافقنامه اشتراک گذاری خودکار داده های مالیاتی با ایالات متحده امضا می کند – اخبار بیت کوین مالیات

دولت آرژانتین برای افزایش همکاری کشورها در زمینه مالیات، توافقنامه اشتراک داده با ایالات متحده امضا کرده است. این توافقنامه که توسط سرجیو ماسا، وزیر اقتصاد آرژانتین و سفیر ایالات متحده، مارک استنلی امضا شد، به اداره مالیات ملی آرژانتین اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی را از حساب‌ها و ذینفعان اعتماد آرژانتینی‌ها در ایالات متحده دریافت

کد خبر : 290379
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
آرژانتین توافقنامه اشتراک گذاری خودکار داده های مالیاتی با ایالات متحده امضا می کند – اخبار بیت کوین مالیات


دولت آرژانتین برای افزایش همکاری کشورها در زمینه مالیات، توافقنامه اشتراک داده با ایالات متحده امضا کرده است. این توافقنامه که توسط سرجیو ماسا، وزیر اقتصاد آرژانتین و سفیر ایالات متحده، مارک استنلی امضا شد، به اداره مالیات ملی آرژانتین اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی را از حساب‌ها و ذینفعان اعتماد آرژانتینی‌ها در ایالات متحده دریافت کند.

آرژانتین با توافق به اشتراک گذاری داده، کنترل های مالیاتی را تشدید می کند

دولت آرژانتین یک قرارداد اشتراک گذاری خودکار داده های مالیاتی با ایالات متحده امضا کرده است که به مقامات مالیاتی ملی اجازه می دهد داده ها را از حساب ها و جوامعی که توسط اتباع آرژانتینی در خارج از کشور مدیریت می شوند دریافت کند. این توافقنامه که در 5 دسامبر توسط وزیر اقتصاد، سرجیو ماسا، و مارک استنلی، سفیر ایالات متحده در آرژانتین امضا شد، حاکی از افزایش قابل توجهی در حجم داده هایی است که بین اداره مالیات آرژانتین (AFIP) به اشتراک گذاشته خواهد شد. خدمات درآمد داخلی (IRS).

در حالی که دو کشور قبلاً در سال 2017 توافقنامه مشابهی را به عنوان بخشی از قانون انطباق مالیات بر حساب خارجی (FATCA) امضا کرده بودند، رویکرد عملیاتی متفاوتی داشت و به اشتراک گذاری اطلاعات به صورت موردی مدیریت می شد. ماسا بیان کرد که با توجه به این محدودیت ها در سال جاری تنها از 68 شهروند موفق به دریافت اطلاعات شده اند.

تنظیم‌کننده‌های مالیاتی هر دو کشور باید سیستم‌هایی را برای اشتراک‌گذاری این داده‌ها تشکیل دهند که شامل پایگاه‌های داده مشترک به عنوان بخشی از پروتکلی است که باید دنبال شود.

ماسا درباره سیستم جدید اظهار داشت:

این یک معامله عظیم است. این شامل اطلاعاتی در مورد شهروندان آرژانتینی است که اظهارنامه خارجی خود را در زمان واریز پول خود در حسابی در ایالات متحده امضا کرده اند و به خودی خود به عنوان افراد و به عنوان بخشی از شرکت ها یا تراست این کار را انجام داده اند.

علاوه بر این، ماسا تصریح کرد که محصولات درآمدی تراست ها یا جوامع نیز به عنوان بخشی از این قرارداد گزارش می شود.

قانون تکمیلی

ماسا قصد دارد این توافق را که از اول ژانویه لازم‌الاجرا می‌شود، با مقررات جدیدی تکمیل کند که به شهروندان اجازه می‌دهد دارایی‌ها و سرمایه‌های خود را به طور قانونی به کشورهای دیگر منتقل کنند، اما پولشویی و فرار سرمایه را نیز مجازات می‌کند.

ماسا در مورد هدف این قانون جدید توضیح داد:

ما می‌خواهیم این ایده را که به عنوان یک شکار جادوگر دیده می‌شود، بشکنیم… AFIP به دنبال کسانی است که پرداخت نکرده‌اند، تا بار کسانی را که هر روز مالیات می‌پردازند کاهش دهد.

لایحه ای که در ماه آوریل در سنای آرژانتین پیشنهاد شد همچنین خواستار مالیات بر کالاهای اظهار نشده ای شد که شهروندان آرژانتینی در خارج از کشور نگهداری می کردند تا بخشی از بدهی این کشور به صندوق بین المللی پول پرداخت شود. در همان ماه، مرسدس مارکو دل پونت، رئیس AFIP، خواستار ایجاد یک سیستم جهانی برای ثبت ذخایر پول الکترونیکی و ارزهای دیجیتال شد. هدف فرضی جلوگیری از فرار مالیاتی است.

برچسب ها در این داستان

afip، آرژانتین، وزیر اقتصاد آرژانتین، FATCA، قانون انطباق مالیات بر حساب خارجی، صندوق بین المللی پول، خدمات درآمد داخلی، IRS، مارک استنلی، سرجیو ماسا، فرار مالیاتی، سفیر ایالات متحده

نظر شما در مورد توافقنامه اشتراک گذاری داده های مالیاتی که بین آرژانتین و ایالات متحده امضا شد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.