آرتیست آر اند بی آکن ادعا می کند رویای شهر رمزنگاری او در حال فروپاشی است – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] بنا بر گزارش ها، هنرمند سنگالی-آمریکایی، آکون، به شرکت کنندگان در به اصطلاح نشانه قدردانی خود (TOA) اطمینان داد که هزینه کمک های مالی به آنها بازپرداخت خواهد شد. طبق گزارش ها، خواننده برای حمایت از این وعده ادعا کرد که حتی حاضر است “یک تور جهانی فقط برای جبران همه آنها” انجام دهد.

کد خبر : 298593
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
آرتیست آر اند بی آکن ادعا می کند رویای شهر رمزنگاری او در حال فروپاشی است – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

بنا بر گزارش ها، هنرمند سنگالی-آمریکایی، آکون، به شرکت کنندگان در به اصطلاح نشانه قدردانی خود (TOA) اطمینان داد که هزینه کمک های مالی به آنها بازپرداخت خواهد شد. طبق گزارش ها، خواننده برای حمایت از این وعده ادعا کرد که حتی حاضر است “یک تور جهانی فقط برای جبران همه آنها” انجام دهد. با این حال، آکون در طی یک مصاحبه پذیرفت که «باید چیزهای بیشتری را قبل از تبلیغ آن در نظر می گرفت. [Akon City]”

خواننده آماده انجام یک تور جهانی برای دارندگان توکن است

آکون، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ریتم اند بلوز (R&B)، گفته می‌شود که به حامیان سرخورده‌ای که منتظر بازپرداخت کمپین قدردانی او (TOA) بوده‌اند، قول داده است. این هنرمند سنگالی-آمریکایی همچنین به دارندگان TOA گفت که آماده است از سرمایه شخصی خود برای اطمینان از اجرای این وعده استفاده کند.

من جدی هستم. من یک تور جهانی انجام می دهم تا همه آنها را پس بدهم.

TOA آکون که در سال 2019 راه اندازی شد، به حامیان مالی اولیه او داده شد. TOA نه تنها پیش درآمدی برای ارز دیجیتال akoin بود، بلکه گزارش شده است که به حامیان خود فرصتی برای خرید رمزارز داده است. با این حال، پس از بیش از دو سال انتظار، برخی از حامیان اولیه اعتماد خود را از دست داده اند و اکنون درخواست بازپرداخت می کنند.

اگرچه او به ظاهر اذعان داشت که برخی از حامیان اعتماد خود را به این پروژه از دست داده‌اند، آکون طی مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی پیشنهاد کرد که پروژه بزرگ ساخت‌وساز بلندپروازانه اما با تأخیر او – Akon City – هنوز در مسیر است. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، انتظار می‌رود که ساخت فاز اولیه «شهر آینده‌نگر با موضوع ارزهای دیجیتال» این خواننده در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

پس از اعلام پروژه چند میلیارد دلاری گزارش شده این خواننده، تیم آکون فاش کردند که فاز اولیه که شامل ساخت هتل ها، مدرسه، تاسیسات زباله و نیروگاه خورشیدی است تا پایان سال 2023 تکمیل خواهد شد. بر اساس گزارش بی بی سی، سایت ابرشهر آکن اکنون به چراگاه بزها تبدیل شده است.

آکون سیتی رویای هنوز زنده است

در طول مصاحبه، آکون – که همه‌گیری کووید-19 را به دلیل ایجاد تاخیر سرزنش می‌کند – پذیرفت که باید “قبل از تبلیغ آن چیزهای بیشتری را در جای خود قرار می‌داد.” این خواننده با این وجود بر این موضوع که پروژه‌اش، که توسط جریان مشترک امضا شده است، قاطع است [Senegalese] رئیس جمهور» هنوز زنده است.

من قصد دارم در آن شهر بازنشسته شوم. من دوست ندارم از کلمه پادشاه شهر استفاده کنم. اما ظاهراً این چیزی است که خواهد شد.

در طول مصاحبه، از خواننده R&B نیز خواسته شد تا به نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد قانونی بودن استفاده از یک ارز دیجیتال در حوزه قضایی تحت نظارت بانک مرکزی کشورهای آفریقای غربی (BCEAO) پاسخ دهد. او گفت.

من می‌خواهم مطمئن شوم که با وجود اینکه رمزارز را در شهر وارد می‌کنیم، به گونه‌ای باشد که با تمام قوانین و مقررات مطابقت داشته باشد.

همانطور که در گزارش بی بی سی توضیح داده شد، BCEAO نه تنها در مورد خطرات استفاده از رمزنگاری هشدار داده است، بلکه گزارش شده است که آن را غیرقانونی خوانده است.

در همین حال، وقتی از او پرسیده شد که آیا ارز دیجیتال akoin همچنان وسیله مبادله ترجیحی در شهر مورد نظر است یا خیر، آکون قول داد که «تا زمانی که شهر به پایان برسد، مطمئناً این موضوع مشخص خواهد شد».

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، miguelca / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.