آرتور هیز، بنیان‌گذار بیت‌مکس، می‌گوید که بیت کوین می‌تواند در بحبوحه سقوط بازار سهام به 30 هزار دلار کاهش یابد – اخبار بیت کوین

[ad_1] بنیانگذار و مدیر عامل سابق بیتمکس، آرتور هیز، پست وبلاگ جدیدی را در مورد وضعیت فعلی بازارهای ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. هیز می‌گوید در حال حاضر ناتوانی در تشخیص ماهیت چرخه‌ای بازارها و «حقیقت ناخوشایند» که کریپتو است، اکنون در «گام» با سهام بازار حرکت می‌کند. هیز انتظار دارد که نزدک 100 (NDX)

کد خبر : 191781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
آرتور هیز، بنیان‌گذار بیت‌مکس، می‌گوید که بیت کوین می‌تواند در بحبوحه سقوط بازار سهام به 30 هزار دلار کاهش یابد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بنیانگذار و مدیر عامل سابق بیتمکس، آرتور هیز، پست وبلاگ جدیدی را در مورد وضعیت فعلی بازارهای ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. هیز می‌گوید در حال حاضر ناتوانی در تشخیص ماهیت چرخه‌ای بازارها و «حقیقت ناخوشایند» که کریپتو است، اکنون در «گام» با سهام بازار حرکت می‌کند. هیز انتظار دارد که نزدک 100 (NDX) کاهش قابل توجهی بین 30 تا 50 درصد را تجربه کند و ارزش دارایی های رمزنگاری پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم نیز در بحبوحه کشتار گسترده بازار سهام کاهش یابد.

در حالی که چشم انداز بلندمدت بازار کریپتو روشن بود، دیدگاه کوتاه مدت بنیانگذار Bitmex ترسناک است

اقتصاد کریپتو در روز دوشنبه به زیر 2 تریلیون دلار سقوط کرد و با 4.7 درصد کاهش به 1.98 تریلیون دلار رسید. بر اساس نظرسنجی رویترز، این رکود به افزایش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو نسبت داده می شود زیرا اقتصاددانان معتقدند بانک مرکزی ایالات متحده “انتظار می رود دو افزایش متوالی نیم واحدی نرخ بهره در ماه می و ژوئن انجام دهد.” اقتصاددانان مورد بررسی همچنین احتمال وقوع رکود در سال آینده را 40 درصد پیش بینی می کنند. پس از یک پست وبلاگ منتشر شده در اواسط ماه مارس، یکی از بنیانگذاران Bitmex، آرتور هیز، پیش بینی های جدیدی برای آینده نزدیک نوشته است.

آخرین پست وبلاگ در 16 مارس توضیح داد که هیز معتقد است که پایان «سیستم پولی دلار پترو / یورو دلار» نزدیک‌تر می‌شود. هیز همچنین گفت که او پیش‌بینی کرد که ارزش طلا می‌تواند به 10 هزار دلار در هر اونس برسد در حالی که بیت کوین (BTC) به یک میلیون دلار در هر سکه می‌رسد. با این حال، پست وبلاگ منتشر شده در 10 آوریل تصویر متفاوتی را نشان می دهد، زیرا هیز در حال پیش بینی رکود بازار ارزهای دیجیتال است. از طریق پست وبلاگ و به اشتراک گذاری تعداد زیادی نمودار، هیز نشان می دهد که بیت کوین (BTC) و بازارهای کریپتو، به طور کلی، در حال حاضر بسیار مرتبط هستند.

آرتور هیز، بنیانگذار بیت‌مکس، می‌گوید که بیت کوین می‌تواند به 30 هزار دلار در بحبوحه سقوط بازار سهام کاهش یابد.
بیت کوین در مقابل همبستگی 90 روزه NDX. نمودار منتشر شده در پست وبلاگ نوشته شده توسط آرتور هیز در 10 آوریل 2022.

هیز انتظار دارد که نزدک 100 (NDX) به لرزه درآید و معتقد است که بازارهای رمزنگاری پشت سر هم دنبال خواهند شد. او حدس می‌زند که NDX تقریباً 30 درصد یا حتی تا 50 درصد کاهش خواهد یافت، اما او مطمئن نیست. با این حال، هیز واضح است که فدرال رزرو رویه‌های تسهیل پولی را متوقف کرده و این زمان به پایان رسیده است. “[NDX] کاهش 30 درصدی؟ … 50 درصد کاهش یافته است؟ هیز روز یکشنبه گفت … حدس شما به خوبی حدس من است. بنیانگذار Bitmex افزود: “اما بگذارید واضح بگوییم – فدرال رزرو قصد ندارد به این زودی ترازنامه خود را دوباره افزایش دهد، به این معنی که ارزش سهام بالاتر نمی رود.”

پیش‌بینی‌های یکی از بنیانگذاران صرافی مشتقات رمزنگاری: بیت کوین 30000 دلار، اتریوم 2500 دلار

هیز فکر می‌کند که اقتصاد کریپتو از سهام فناوری ایالات متحده پیروی می‌کند و در ماه‌های آینده ارزش آن به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. یکی از بنیانگذاران صرافی مشتقات کریپتو تأکید می کند که «بسیاری از کارشناسان بازار کریپتو وجود دارند که معتقدند بدترین ها به پایان رسیده است» اما او معتقد است که آنها «حقیقت ناخوشایند را نادیده می گیرند». در حالی که هیز پیش‌بینی می‌کند که NDX 30 درصد یا حتی 50 درصد کاهش خواهد یافت، او پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین (BTC) به 30 هزار دلار در هر واحد کاهش یابد. هیز همچنین انتظار دارد که دومین دارایی ارز دیجیتال پیشرو، اتریوم (ETH) به 2500 دلار در هر واحد کاهش یابد. اعداد و ارقامی که هیز به آن دست یافت، ناشی از آن چیزی است که او معتقد است و نه از دیدگاه تحلیل تکنیکال.

هیز می نویسد: “علم زیادی برای این اعداد به جز یک احساس درونی وجود ندارد.” بخش آزاردهنده این است که تعدادی آلتکوین وجود دارد که من شروع به جمع آوری کرده ام زیرا قیمت ها بسیار جذاب هستند. حتی با وجود اینکه برخی از این سکه ها در حال حاضر 75 درصد از بالاترین قیمت خود افت کرده اند، من فکر نمی کنم حتی آنها بتوانند از قتل عام کریپتوهای آینده فرار کنند. به این ترتیب، من در حال خرید کرش ژوئن 2022 بر روی بیت کوین و اتر هستم.

هیز پست وبلاگ خود را با این جمله به پایان می رساند که البته، “پیش بینی بازار او ممکن است اشتباه باشد” و او با آن خوب است. اگر اشتباه کند، فقط حق بیمه ای را که برای محافظت در برابر تصادف پرداخت کرده است، از دست می دهد. پست وبلاگ هیز در پایان می‌گوید: «اگر همبستگی بین بیت‌کوین/اتر و NDX قبل از سقوط در بازارهای دارایی ریسک شروع به کاهش کند، اشتباه می‌کنم. من با این نتیجه کاملاً خوب هستم، زیرا در حال حاضر در یک موقعیت طولانی ارز دیجیتال هستم.

برچسب ها در این داستان

آرتور هیز، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بیت کوین 1 میلیون دلار، BitMex، بنیانگذار Bitmex، BTC 30 هزار دلار، چین، همبستگی، اقتصاد، اقتصاد، ETH 2500 دلار، اتحادیه اروپا، دلار یورو، طلای منجمد، طلا، طلا 10 هزار دلار، هایس، سیستم پولی، نزدک 100، NDX، دلار پترو، جنگ دلار پترو، جنگ روسیه اوکراین، ایالات متحده، غرب

نظر شما درباره پیش‌بینی‌های بازار کریپتو از پست وبلاگ اخیر بنیانگذار بیت‌مکس چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.