آربیتروم توکن حاکمیت بومی ARB و مدل حاکمیت DAO خوداجرا را راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز

راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم (L2) Arbitrum یک توکن حاکمیتی بومی به نام ARB و یک مدل مدیریتی سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) راه‌اندازی کرده است. توکن ARB عرضه اولیه 10 میلیارد خواهد داشت و سکه ها به خزانه DAO Arbitrum، Offchain Labs (شرکت پشت Arbitrum)، سرمایه گذاران Offchain Labs، کاربران پلت فرم Arbitrum و

کد خبر : 334593
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
آربیتروم توکن حاکمیت بومی ARB و مدل حاکمیت DAO خوداجرا را راه اندازی می کند – بیت کوین نیوز


راه حل مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم (L2) Arbitrum یک توکن حاکمیتی بومی به نام ARB و یک مدل مدیریتی سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) راه‌اندازی کرده است. توکن ARB عرضه اولیه 10 میلیارد خواهد داشت و سکه ها به خزانه DAO Arbitrum، Offchain Labs (شرکت پشت Arbitrum)، سرمایه گذاران Offchain Labs، کاربران پلت فرم Arbitrum و DAO هایی که با L2 در حال ساخت هستند فرستاده می شود. فن آوری.

آربیتروم مدل حکومتی DAO خود اجرائی را با هدف افزایش تمرکززدایی راه اندازی می کند

Arbitrum، پروژه مقیاس بندی L2، دارای اعلام کرد راه اندازی یک مدل حکومتی DAO خوداجرا و یک توکن حکومتی جدید به نام ARB در 16 مارس 2023. “امروز، بنیاد Arbitrum بسیار هیجان زده است که راه اندازی حکومت DAO را برای شبکه های Arbitrum One و Arbitrum Nova در کنار شبکه های Arbitrum One و Arbitrum Nova اعلام کند. راه اندازی ARB،» این تیم روز پنجشنبه در توییتی منتشر کرد. ایردراپ ARB بین شرکت‌کنندگان واجد شرایط اکوسیستم Arbitrum توزیع می‌شود و درخواست از 23 مارس آغاز می‌شود.

عرضه اولیه 10 میلیارد توکن ARB وجود دارد و نرخ تورم سیستم مطابق با صفحه “شرایط واجد شرایط بودن و توزیع airdrop” در سال حداکثر 2٪ خواهد بود. توکن‌های ARB بین کاربران اولیه و DAOهایی که از اکوسیستم Arbitrum قبل از ارتفاع بلوک 58,642,080 در Arbitrum One که در 6 فوریه 2023 رخ داد، استفاده کرده‌اند، توزیع خواهد شد. Arbitrum همچنین خاطرنشان کرد که معتقد است این پروژه “به عنوان اولین پروژه پیشرو است.” L2 راه اندازی حکمرانی خود-اجرای.

سیستم خوداجرایی به این معنی است که سازمان غیرمتمرکز مستقل “رای گیری در مورد اقدامات زنجیره ای مستقیماً قدرت اعمال و اجرای تصمیمات زنجیره ای خود را خواهد داشت، بدون اینکه به واسطه ای برای اجرای آن تصمیمات متکی باشد.” بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، علاوه بر سیستم حاکمیتی، آزمایشگاه‌های Offchain Arbitrum Orbit را معرفی کرده است، راه‌حلی بدون مجوز برای هر توسعه‌دهنده‌ای برای ساخت بلاک چین لایه سه (L3) با استفاده از فناوری Arbitrum.

آربیتروم از نظر انتشار توکن های حاکمیتی بومی توسط L2 ها کمی دیر وارد بازی شده است، زیرا Optimism راه اندازی توکن خوش بینی (OP) را در آوریل 2022 نشان داد. در حال حاضر، OP با قیمت 2.46 دلار در هر واحد معامله می شود که بیش از 4 درصد در برابر دلار آمریکا نسبت به دلار آمریکا کاهش یافته است. روز آخر. قیمت OP امروز 23.88٪ کمتر از OP 3.22 دلاری است که 20 روز پیش در 24 فوریه 2023 به دست آمد.

در اعلامیه Airdrop و شرایط واجد شرایط بودن ARB اشاره شده است که “تعدادی از قوانین ضد Sybil ایجاد شده اند” برای مبارزه با ربات ها از استفاده از ARB airdrop. این تیم همچنین خاطرنشان کرد که توکن‌های سرمایه‌گذار و تیم مشمول قفل‌های چهار ساله هستند، «اولین قفل‌ها در یک سال و سپس باز کردن قفل‌های ماهانه برای سه سال باقی‌مانده انجام می‌شوند.»

برچسب ها در این داستان

Airdrop، سکه های Airdrop، anti-Sybil، arb، ARB airdrop، Arbitrum، Arbitrum airdrop، بلاک چین، ربات ها، کریپتوکارنسی، DAO، سازمان غیرمتمرکز مستقل، توسعه دهنده، توزیع، اکوسیستم، اتریوم، توکن حاکمیت، تورم، راه اندازی، سرمایه گذاران، لایه 3، lockups، بومی، Offchain Labs، OP، Optimism، Orbit، Permissionless، پلت فرم، قیمت، راه حل مقیاس بندی، خود اجرا، فناوری، تجارت، دلار آمریکا، کاربران، رأی گیری

نظر شما در مورد راه اندازی ARB و حکومت DAO خوداجرا بر روی پلتفرم Arbitrum L2 چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.