آذری: برای یک جنگ فوق‌العاده با العین آماده می‌شویم

سعید آذری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار مقابل العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه چیز خدا را شکر خیلی خوب پیش می‌رود. بعد از اسکان در هتل بلافاصله همه اعضای تیم تست کرونا دادند و خدا را شکر جواب همه آزمایشات منفی بود. صبح روز چهارشنبه

کد خبر : 40204
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۸
آذری: برای یک جنگ فوق‌العاده با العین آماده می‌شویم



سعید آذری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار مقابل العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه چیز خدا را شکر خیلی خوب پیش می‌رود. بعد از اسکان در هتل بلافاصله همه اعضای تیم تست کرونا دادند و خدا را شکر جواب همه آزمایشات منفی بود. صبح روز چهارشنبه تیم تمرینات آمادگی جسمانی‌اش را در یک سالن وزنه‌برداری مجهز در قالب سه گروه انجام شد.

وی اشاره کرد: چهارشنبه شب نیز در یکی از ورزشگاهای ریاض که امکانات خیلی خوبی داشت تمرین تاکتیکی تیم انجام شد. فردا شب نیز قرار است از ساعت 17:30 تا 18:30 آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی در زمین اصلی ورزشگاه ملک فصیل بن عهد برگزار شود. بچه‌ها روحیه، انرژی بالا و وضعیت خیلی خوبی دارند. ان‌شاءالله در فرصت باقیمانده برای یک جنگ فوق‌العاده با حریف سرسخت‌مان آماده می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد وضعیت میزبانی عربستان، گفت: با توجه به شرایط و جوی که وجود داشت این میزبانی خوب از فولاد مقداری جای تأمل داشت، ولی باید بگویم همه چیز برای ما اینجا تاکنون خوب است. تیم فولاد بعد از حضور در ریاض از یک ترمینال خصوصی خارج شد و پذیرایی از تیم از لحظه ورود تاکنون خیلی خوب بوده است. همه دست‌ اندرکاران AFC و کشور میزبان همه تلاش‌شان را کردند تا با توجه به مسائل کرونا همه پروتکل‌ها رعایت شود. برای همین در بدو ورود در کمترین زمان ممکن به هتل رفتیم.

آذری راجع به وضعیت تیم العین نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر ظاهراً این تیم نیز مشکل کرونا نداشته است و با ترکیبی کامل به عربستان آمده‌اند. قائدتاً العینی‌ها واکسن نیز زده‌اند و شرایط ایده‌آل و خوبی دارند. همه چیز در این بازی به ساق پای بچه‌هایی که وارد زمین می‌شوند، ربط دارد و امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

وی در خاتمه تصریح کرد: تاکنون همه پشتیبانی‌ها از تیم را باشگاه و شرکت فولاد خوزستان انجام داده‌اند. تیم با پرواز چارتر از اهواز مستقیماً به ریاض سفر کرد که جا دارد از آقای حدادیان و هواپیمایی وارش نیز تشکر کنم. امیدوارم در پایان همه این مسائل یک خوشحالی بزرگ حاصل شود و بتوانیم به‌عنوان چهارمین نماینده ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان گام بگذاریم.

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.