آدرس ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، تریلیون ها توکن فروخته شده را به فروش می رساند و باعث کاهش شدید قیمت سکه های غیر نقدی می شود – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 7 مارس، ناظران onchain متوجه شدند که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، میلیاردها و تریلیون ها توکن ERC20 را فروخته است که منجر به افزایش ارزش تخمینی 700000 دلار شده است. نقدینگی بازار توکن های airdropped سطحی بود و ارزش توکن های نسبتاً ناشناخته ERC20 پس از اینکه بوترین وجوه را فروخت،

کد خبر : 330837
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
آدرس ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، تریلیون ها توکن فروخته شده را به فروش می رساند و باعث کاهش شدید قیمت سکه های غیر نقدی می شود – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 7 مارس، ناظران onchain متوجه شدند که ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، میلیاردها و تریلیون ها توکن ERC20 را فروخته است که منجر به افزایش ارزش تخمینی 700000 دلار شده است. نقدینگی بازار توکن های airdropped سطحی بود و ارزش توکن های نسبتاً ناشناخته ERC20 پس از اینکه بوترین وجوه را فروخت، به شدت کاهش یافت.

سفته بازان رمزنگاری انگیزه های پشت فروش توکن ایردراپ شده Vitalik Buterin را زیر سوال می برند

با توجه به سابقه انتقال توکن مرتبط با آدرسی با عنوان “VB”، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، به نظر می رسد مقدار قابل توجهی از توکن های ERC20 را که به آدرس او ارسال شده اند، فروخته است. آمار کاوشگر بلاک چین نشان می دهد که آدرس مرتبط است با بوترین میلیاردها توکن کالت دائو (CULT)، میلیاردها MOP، میلیاردها کیبوشیب (KIBSHI)، تریلیون‌ها دینگو (DINGO) و تریلیون‌ها توکن shikoku (SHIK) فروخت. یک تصویر روی زنجیره از Arkham Intelligence همچنین نشان می‌دهد که سایر سکه‌های ناشناخته و با نقدینگی پایین از زنجیره‌هایی مانند زنجیره هوشمند Binance (BSC) نیز فروخته شده‌اند.

ناظران زنجیره ای اشاره شد آدرس مرتبط با بوترین، فروش توکن‌هایی با نقدینگی کم و سرمایه‌های بازار کوچک در طول روز بود. همچنین شرکت امنیتی بلاک چین و تجزیه و تحلیل داده Peckshield گزارش شده است روی توکن های فروخته شده از کیف پول مرتبط با بوترین. Peckshield خاطرنشان کرد که قیمت shikoku (SHIK) در برابر دلار آمریکا 95.8 درصد کاهش یافت. برخی از حامیان توکن شکایت داشتند که بوترین به میل خود باعث کاهش قیمت این سکه ها شده است، در حالی که برخی دیگر استدلال می کردند که این سرمایه های بوترین بوده و او می تواند هر کاری که می خواهد با آنها انجام دهد.

“مطمئن نیستم شما بچه ها چه انتظاری دارید، کیف پولش، پولش، LOL.” گفت.

برخی حدس می زنند که بوترین ممکن است توکن های airdropped را به منظور رعایت مالیات فروخته باشد. یکی از کاربران توییتر “به نظر حرکت عجیبی است، او بیش از حد آگاه است که این امر باعث کاهش قیمت ها و تخلیه نقدینگی می شود.” گفت. «فرض من این است که حسابدار او به او هشدار داده است که این توکن‌ها به عنوان درآمد در برگه مالیاتی او به حساب می‌آیند. فروش برای تامین هزینه.”

دیگران از تصمیم بوترین انتقاد کردند، پیشنهاد می کند که سکه ها می توانستند به یک آدرس سوخته فرستاده شوند تا به جای آن از بین بروند. در ماه مه 2021، بوترین پس از اهدای توکن‌ها در حین راه‌اندازی توکن، یک میلیارد دلار توکن شیبا اینو (SHIB) را به بنیاد خیریه Crypto Covid Relief Fund اهدا کرد.

به طور تصادفی، پس از فروش توکن های ERC20 با نقدینگی پایین توسط Buterin، صندوق Filantropic Balvi، که توسط خالق اتریوم تأسیس شد، 15 میلیون دلار به صورت USD Coin (USDC) به دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو اهدا کرد. بودجه اهدایی برای تحقیق و مطالعه پاتوژن های موجود در هوا استفاده خواهد شد. کیمبرلی پراتر، شیمیدان و پروفسور اتمسفر دانشگاه سن دیگو، ابراز قدردانی کرد به بوترین و صندوق بالوی برای کمک مالی آنها در استیبل کوین.

برچسب ها در این داستان

پاتوژن های موجود در هوا، شیمیدان اتمسفر، صندوق بشردوستانه بالاجی سرینیواسان، زنجیره هوشمند بایننس، اکسپلورر بلاک چین، امنیت بلاک چین، آدرس سوختگی، صندوق امداد کووید-Crypto، ارز دیجیتال، CULT DAO، تجزیه و تحلیل داده، دارایی های دیجیتال، دینگو، کیبوکن، ERC20، ERC20 پراتر، نقدینگی کم، سرمایه بازار، نوسانات بازار، MOP، Peckshield، shiba inu، شیکوکو، استیبل کوین، رعایت مالیات، دارندگان توکن، انتقال توکن، دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو، سکه دلار آمریکا، ویتالیک بوترین

نظر شما در مورد فروش توکن های airdropped توسط Vitalik Buterin چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.