آخرین پوند بریتانیا – چشم انداز قیمت پوند/دلار و یورو/GBP

[ad_1] GBP/USD و EUR/GBP – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل کابل کمتر از یک نقطه تا رسیدن به بالاترین سطح 10 ماهه فاصله دارد. مقاومت تست EUR/GBP بر روی قدرت یورو. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید پوند انگلیس در جهت‌های متفاوتی در برابر دلار آمریکا

کد خبر : 350708
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
آخرین پوند بریتانیا – چشم انداز قیمت پوند/دلار و یورو/GBP

[ad_1]

GBP/USD و EUR/GBP – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • کابل کمتر از یک نقطه تا رسیدن به بالاترین سطح 10 ماهه فاصله دارد.
  • مقاومت تست EUR/GBP بر روی قدرت یورو.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پوند انگلیس در جهت‌های متفاوتی در برابر دلار آمریکا و یورو حرکت می‌کند، زیرا انتظارات نرخ بهره برای هر سه ارز همچنان ادامه دارد. در بریتانیا، بانک مرکزی انگلستان (BoE) انتظار می‌رود در 11 مه نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد و در صورتی که تورم سرسختانه بالا بماند، باز هم برای صعود باز باشد. همچنین انتظار می‌رود که فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) نرخ استقراض اصلی خود را 25 واحد در ثانیه در 3 می افزایش دهد، اما انتظارات فزاینده‌ای وجود دارد که فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ خود را به دلیل ترس از رکود در ایالات متحده متوقف کند. یک روز پس از نشست فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا (ECB) آخرین تصمیم سیاست پولی خود را اعلام خواهد کرد که در حال حاضر بازار به دنبال افزایش نرخ بهره 25 یا 50 واحد در ثانیه است. همچنین انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا نرخ‌های بهره را بیشتر افزایش دهد، مگر اینکه داده‌ها دلیل محکمی برای توقف ارائه دهند.

نرخ بهره و بازار فارکس

این سه تصمیم بانک مرکزی و پیش‌بینی‌های آینده، هم‌اکنون در GBP/USD و EUR/GBP دیده می‌شوند، زیرا انتظارات تفاوت نرخ بهره بر آن حاکم می‌شود.

تقویم بانک مرکزی DailyFX 2023

در حالی که انتظارات نرخ در حال حاضر احساسات را تحریک می کند، تقویم اقتصادی پر از اطلاعات متحرک بازار در این هفته است که بر دلار آمریکا و یورو تأثیر می گذارد، از جمله داده های رشد و تورم برای هر دو منطقه.

تقویم اقتصادی DailyFX

GBP/USD در بیشتر ماه آوریل در محدوده دو نقطه ای معامله می شود و اکنون به دنبال آزمایش مجدد سطح مقاومت چند ماهه در 1.2547 است. میانگین متحرک ساده 20 روزه همراه با سطح حمایت کوتاه مدت قبلی در 1.2447 از حرکت بالاتر حمایت می کند. میانگین محدوده واقعی (ATR) برای این جفت ارز در پایین ترین حد چند ماهه قرار دارد که نشان دهنده عدم نوسان اخیر در پوند/دلار آمریکا است.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 25 آوریل 2023

image1.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 1% 5% 3%
هفتگی -11٪ 14% 2%

معامله گران خرده فروشی موقعیت های خالص فروش خود را افزایش می دهند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 39.69 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.52 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 3.75 درصد کمتر از دیروز و 22.95 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 8.55 درصد بیشتر از دیروز و 24.20 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف GBP/USD- صعودی قوی تر.

EUR/GBP به دنبال فشار بالاتر و بازگشت به سطح مقاومت است که شامل تلاش های اخیر برای شکستن بالاتر است. محدوده اخیر بین 0.8721 و 0.8866 فرصت هایی را برای معامله گران محدوده در شش هفته گذشته فراهم کرده است و اگر مقاومت یک بار دیگر حفظ شود، ممکن است همچنان این کار را انجام دهد. تنظیم فنی با a به طور فزاینده ای مثبت به نظر می رسد الگوی فنجان و دسته از اوج 22 مارس تشکیل شده است. میانگین متحرک ساده 20 روزه و 50 روزه نیز برای EUR/GBP مثبت است.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 25 آوریل 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 36.09 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.77 به 1 است. معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می‌دهد. سوگیری معاملاتی متضاد EUR/GBP- صعودی قوی تر

نظر شما در مورد GBP/USD و EUR/GBP – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.