آخرین وضعیت لوازم خانگی کره ای در بازار / سایدبای‌سایدهای بالای صد میلیون کدامند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی نسبت لوازم خانگی برند سامسونگ موجود در بازار بسیار بیشتر از لوازم خانگی برند ال جی است و در این میان یخچال های برندهای سامسونگ و ال جی یکی از گران ترین لوازم خانگی این برندها هستند. یخچال و فریزر های برند

کد خبر : 83834
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۵
آخرین وضعیت لوازم خانگی کره ای در بازار / سایدبای‌سایدهای بالای صد میلیون کدامند؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در میان لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی نسبت لوازم خانگی برند سامسونگ موجود در بازار بسیار بیشتر از لوازم خانگی برند ال جی است و در این میان یخچال های برندهای سامسونگ و ال جی یکی از گران ترین لوازم خانگی این برندها هستند.

یخچال و فریزر های برند سامسونگ در محدوده قیمتی ۳۵ تا ۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند؛ در حال حاضر یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO۲ در بازار ۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR۱۲ نیز در بازار ۷۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان یخچال و فریزر های ارزان تر برند سامسونگ موجود در بازار نیز می توان به یخچال و فریزر سامسونگ مدل HM۳۴ اشاره کرد که ۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL۷۳۰ نیز در حال حاضر در بازار ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در این میان اما یخچال فریزرهای برند ال جی با قیمت های نجومی تری در بازار خرید و فروش می شود؛ یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی سری اینستاویو مدل MDI۷۶۵DB در حال حاضر ۱۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال ساید بای ساید LG مدل MDN۷۶SS نیز در حال حاضر ۱۱۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

کولر گازی های برندهای سامسونگ و ال جی نیز در میان سایر کولر گازی های موجود در بازار با قیمت های بالاتری خرید و فروش می شوند؛ اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل AR۲۴MQFRBWK/FA در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قیمت خورده است و اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل یونیت خارجی AR۱۸MQFRBWK/FA نیز در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۶ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

کولرگازی های برند ال جی نیز در دامنه قیمتی مشابهی خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال کولر گازی ال جی مدل M۲۴AKH-SK۲ در حال حاضر در بازار به قیمت ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

ماشین لباس شویی های برند سامسونگ نیز در دامنه قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند؛ ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J۱۲۴۱ ظرفیت ۷ کیلوگرم در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند و ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P۱۴۹۴ ظرفیت ۹ کیلوگرم نیز در حال حاضر در بازار ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

ماشین لباس شویی های برند سامسونگ نیز در دامنه قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D۱۷۵ در حال حاضر به قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

دامنه قیمتی جارو برقی های برند سامسونگ نیز بسیار گسترده است؛ جارو برقی سامسونگ مدل Prince ۳ در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان قیمت خورده است و جارو برقی سامسونگ مدل KING-۱۸ نیز در حال حاضر به قیمت ۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

مایکروویو های برند سامسونگ موجود در بازار نیز در دامنه قیمتی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند؛ مایکروویو سامسونگ مدل SAMI ۴ در حال حاضر ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و مایکروویو سامسونگ مدل GE۲۸۶B نیز در حال حاضر ۹ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان قیمت خورده است.

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.